Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا: بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگویی با شبکه "کان" این رژیم با اشاره ضمنی به اینکه تل‌آویو پشت ماجرای حمله راکتی عصر سه‌شنبه به استان قنیطره سوریه است، مدعی شد: "اسرائیل هرگز به ایران یا حزب‌الله اجازه نخواهد داد در ارتفاعات جولان مستقر شوند".

گانتس در ادامه باز هم مدعی شد: "هرگز جزئیات اینکه چه کسی شب گذشته آتش گشود، ارائه نخواهم کرد، هرگز به "مزدوران تروریست" از حزب‌الله یا ایران اجازه نخواهیم داد در مرزهای جولان موضع بگیرند و هر کاری که برای بیرون کردن آنها از آنجا لازم باشد، انجام خواهیم داد".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه این گفت‌وگو باز هم مدعی شد: "هر کاری که برای دور کردن آنها از آنجا (جولان) لازم باشد، انجام خواهیم داد و ما واقعا و با جدیت برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم".

او از پاسخ به سوالی درباره علت حمله هوایی که طبق گزارش خبرگزاری "سانا"ی سوریه در آن یک مدرسه در روستای الحریه واقع در حومه شمالی قنیطره هدف قرار گرفته، خودداری کرد و گفت: "هر چیزی اتفاق می‌افتد"!

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) پیشتر اعلام کرده بود، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به یک مدرسه واقع در حومه شمالی قنیطره حمله کردند، دشمن اسرائیلی نزدیک ساعت ۱۲:۰۵ بامداد با یک راکت مدرسه‌ای در روستای الحریه را هدف قرار داد، این حمله تنها خسارات مالی برجای گذاشت.

از سوی دیگر وزیر جنگ این رژیم گفت: سیاست‌مان را در قبال غزه تغییر داده‌ایم و اکنون هیچ چیز بدون پاسخی که نیازها و ملاحظات ما تعیین می‌کند، باقی نمی‌ماند، اهمیتی ندارد که یک بالن آتش‌زا باشد و یا یک راکت، ما به همه چیز پاسخ خواهیم داد و در مورد هیچ چیزی سازش نخواهیم کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: بنی گانتس سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی به مواضع اشغالگران در کرم ابوسالم و نتساریم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های قسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر اسرائیلی را در پایگاه نظامی کرم ابو سالم و اطراف آن با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم هدف قرار داده است.

بنابر اذعان منابع عبری در این حمله تاکنون چهار نظامی صهیونیست زخمی شده اند.

در تحولی دیگر، گردان‌های قسام اعلام کرد در عملیاتی مشترک با گروهان‌های قدس نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در محور نتساریم با موشک‌های کوتاه برد ۱۰۷ هدف قرار داده است.

کد خبر 6097329 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • فیلم| حملهٔ راکتی به شمال فلسطین اشغالی
  • فیلم/ حملهٔ راکتی به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله راکتی به مواضع اشغالگران در کرم ابوسالم و نتساریم
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه