Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:07:16 GMT

بررسی علل و مقصرین حوادث اخیر انفجار گاز اهواز

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۹۰۶۱

بررسی علل و مقصرین حوادث اخیر انفجار گاز اهواز

ایسنا/خوزستان رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) شرکت گاز خوزستان با اشاره به حوادث اخیر انفجار گاز در اهواز گفت: فرآیند شناسایی مقصر حوادث انفجار گاز خانگی بسیار طولانی است و مستلزم بررسی و دریافت اطلاعات از منابع موثق است.

عباس‌قلی زری‌میدانی در نشست خبری که امروز (۳۰ مهرماه) برگزار شد، در خصوص حوادث اخیر گاز در اهواز، اظهار کرد: فرآیند شناسایی مقصر حوادث انفجار گاز خانگی بسیار طولانی است و مستلزم بررسی و دریافت اطلاعات از منابع موثق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: اکنون با اطمینان نمی‌توانیم بگوییم در حوادث اخیر، شرکت گاز یا آتش‌نشانی و شهرداری و یا ساکنین خانه مقصر هستند. مکاتبات با سازمان آتش‌نشانی و کارشناسان رسمی انجام شده و مقصر مشخص خواهد شد.

رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) شرکت گاز خوزستان با بیان اینکه گاز استانداردهایی دارد که ما این استانداردها را رعایت می‌کنیم، تصریح کرد: از صددرصد اتفاقاتی که در بخش گاز رخ می‌دهد، شاید ۹۹ درصد مقصر اصلی آن مشترکان باشند که دلیل اصلی آن نیز عدم رعایت قوانین است.

وی افزود: شرکت گاز از ۱۰ سال پیش اقدام به بیمه کردن تمام مشترکین خانگی و تجاری خود کرده است؛ به عنوان مثال در دی ماه ۹۶ که یک آپارتمان هشت واحده در اثر انفجار گاز کاملا تخریب شد، همه شرکت گاز را مقصر می‌دانستند اما پس از بررسی مشخص شد که در آن حادثه، شرکت آبفا صددرصد مقصر بوده است.

زری‌میدانی بیان کرد: ما در این خصوص کاملا شفاف هستیم. اگر مقصر شرکت گاز باشد اعلام می‌کنیم اما از مردم خواهش می‌کنیم تا مشخص شدن علل و مقصرین حوادث اخیر انفجار گاز صبر کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان گاز شرکت گاز انفجار گاز حوادث اخیر انفجار گاز شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

دور رفت را تیم تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیده بود.

در جدول رده بندی تیم تراکتور با ۴۱ امتیاز در رده چهارم است و تیم فولاد خوزستان هم با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • بیانیه طالبان در مورد اتفاقات بدخشان
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه