Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین ، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستای ظهیرآباد ورامین اظهار کرد: سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گام‌های بلندی را در راستای خانه‌دار کردن محرومان استان و مناطق سیل زده کشور برداشته است و امروز هم با امضای تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهران مقرر شد ۵۰۰ واحد متعلق به خانواده‌های نیازمندان در سطح روستاهای استان تهران بهسازی و بازسازی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: هزینه ساخت این واحدها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که در این طرح ۵۰۰ میلیون ریال وام، ۸۰میلیون ریال بلاعوض توسط مجمع خیران بنیاد مسکن، ۱۵۰ میلیون ریال توسط بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی استان تهران و مابقی آن توسط خیران بسیجی  تأمین می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران افزود: سپاه با اعتبار بسیج سازندگی و خیران بسیجی این کار را انجام می‌دهند و امیدواریم تا در هفته بسیج بخشی از ۳۰ واحد روستای ظهیرآباد ورامین افتتاح شوند.

سردار حسن زاده تصریح کرد: اعتقاد ما این است که با کمترین هزینه و با کیفیت بالا و رعایت تمام استاندارها بتوانیم لبخند رضایت را بر لبان اهالی روستاهای محروم بنشانیم.

همچنین غلامرضا صالحی مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در پایان این بازدید بیان کرد: از امور اولویت دار بنیاد مسکن بحث نوسازی و مقاوم سازی بافت‌های فرسوده است و امروز با این تفاهم‌نامه و هم‌افزایی پیشرفت‌های بسیار خوب در بحث نوسازی و مقاوم سازی حاصل شده است که اکنون شاهد نوسازی ۳۰ واحد فرسوده ۶۰ متری در روستای ظهیرآباد ورامین هستیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران واحد مسکونی انقلاب اسلامی سپاه حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء ع استان تهران استان تهران بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان سه‌شنبه‌شب در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تأمین مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برخی از طرح‌ها در حال بهره‌برداری است.

وی از آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تسریع در روند ساخت مسکن در استان بوشهر را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: مدیریت استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پای کار است و پیشرفت قابل توجهی در این پروژه‌ها داریم.

کد خبر 6087142

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر