Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، فتح‌الله شعبانی معاون توسعه منابع و مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در این نوبت ۲۴ هزار نفر از مشمولان وام ۱۰ میلیون تومانی خود را دریافت می‌کنند.

شعبانی گفت: نوبت ششم از مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان کشوری برای ۲۴ هزار نفر اوایل مهرماه امسال پرداخت شده بود.

وام ضروری صندوق بازنشستگی کشوری به مبلغ ۱۰ میلیون تومان با کارمزد سالانه ۴ درصد و اقساط ۳۶ ماهه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 559228 برچسب‌ها صندوق بازنشستگی وام بازنشستگی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی وام بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان بیان کرد: عمل به تقوا در بین مسئولان به معنای انجام دادن وظایف قانونیشان است.

وی ادامه داد: روند عفاف و حجاب در طول یک سال و نیم گذشته، سبب نگرانی شدید خانواده‌ها شده است.

شعبانی افزود: فارغ از هر نوع دیدگاهی، همه خانواده‌ها بر این باور هستند که رها کردن این فضا به ضرر همه جامعه است.

وی تصریح کرد: واقعیت اجتماعی نشان می‌دهد استمرار این مسیر باعث آسیب همگانی در جامعه می‌شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در مدت انجام طرح نور، تأثیرات خوبی را در سطح جامعه شاهد هستیم، گفت: باید از کسانی که از پلیس تذکر گرفتند و به آن تمکین کردند و فرهیختگی از خود نشان دادند، تشکر کنم.

شعبانی با اشاره به اینکه در عرصه حجاب و عفاف نیازمند اقناع سازی هستیم، اظهار کرد: بالغ بر ۲۷ دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند و پلیس آخرین مرحله است

وی اضافه کرد: دولت، قرارگاه عفاف و حجاب و نهادهای فرهنگی گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی در عرصه حجاب و عفاف را ارائه دهند.

شعبانی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار پوشاک یکی از ضرورت‌هاست، گفت: در روابط بین الملل شرق و غرب تفاوتی ندارد، مهم حرکت در مسیر منافع اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه اگر این توافق نامه‌ها اجرایی شود، چالش جدی برای تحریم‌ها خواهند بود، افزود: دولت اجرایی شدن توافق‌نامه‌ها را با تمام توان پیگیری کند.

امام جمعه همدان با اشاره به مردم باید اثرات این سفرها و قراردادها را در زندگی روزمره خود ببینند، گفت: امروز وظیفه مسئولان و متولیان، حمایت از کارگران و جامعه کارگری است.

شعبانی ادامه داد: حمایت از جامعه کارگری تنها افزایش چند درصدی حقوق نیست، چرا که با وجود تورم کارگر از تورم عقب می‌ماند و مهم طراحی ساز و کار اقتصادی مناسب است.

وی با بیان اینکه باید از کارفرما حمایت شود تا او هم بتواند از کارگر حمایت کند، گفت: تجمعات دانشجویان بر علیه نسل کشی کودکان در غزه در کشورهای مدعی حقوق بشر، با هجوم پلیس به آن‌ها همراه شده است.

امام جمعه همدان بیان کرد: زمانی که عده‌ای به صورت مسلح قصد براندازی کشوری را دارند، این کشورها دم از حقوق بشر می‌زنند، اما در برابر دانشجویان کشور خودشان چنین رفتارهایی انجام می‌دهند.

شعبانی با اشاره به اینکه مدعیان دروغی حقوق بشر، آبروی شعار آزادی بیان را برده‌اند، گفت: اقدامات یک روحانی در سریال مشاور، می‌تواند به الگویی برای مساجد سراسر کشور و معرفی مسجد به عنوان محور حل مشکلات مردم تبدیل شود.

کد خبر 6089160

دیگر خبرها

  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان