Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی شامگاه چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از این واحدهای مسکونی ۶۹۶ واحد در بجنورد، ۲۷۶ واحد در شیروان و ۳۲ واحد در شهر اسفراین به دست رییس جمهوری افتتاح می شود.

سیدعبدالمجید نژادصفوی اظهار داشت: علاوه بر افتتاح مسکن مهر، فردا عملیات اجرایی ساخت ۸۳۶ واحد مسکونی نیز در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین با حضور رییس جمهوری، زمین برای ساخت ۱۵ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی که به صورت گروهی ساخته می شود، به متقاضیان واگذار می شود.

وی با اشاره به اینکه در خراسان شمالی تکمیل هزار و ۵۱۵ واحد مسکن مهر در دست اقدام  است، گفت: ۸۰۵ واحد در بجنورد، ۵۵۸ واحد در شیروان و ۱۵۲ واحد در اسفراین باقی مانده است که از این تعداد،  ۷۴۸ واحد تا آبان ماه امسال قابل تحویل است و ۴۰۳ واحد تا اسفندماه امسال و ۲۵۶ واحد نیز تا سال ۱۴۰۰ تحویل می شود.

وی درباره اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان گفت: برنامه استان خراسان شمالی در طرح اقدام ملی مسکن، سه هزار و ۶۸۴ واحد است که در این طرح هشت هزار و ۸۰  نفر ثبت نام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به اینکه میزان آورده اولیه برای هر متقاضی ۴۰۰ میلیون ریال است، گفت: در بررسی های صورت گرفته از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، خراسان شمالی در تأمین زمین برای اجرای پروژه اقدام ملی مسکن و همچنین تعیین تکلیف متقاضیان حائز شرایط، رتبه برتر را کسب کرده است.

برچسب‌ها بجنورد طرح اقدام ملی مسکن توسعه ایران افتتاح طرح مسکن مهر خراسان شمالی حسن روحانی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد طرح اقدام ملی مسکن توسعه ایران افتتاح طرح مسکن مهر خراسان شمالی حسن روحانی مسکن بجنورد طرح اقدام ملی مسکن توسعه ایران افتتاح طرح مسکن مهر خراسان شمالی حسن روحانی مسکن اخبار کنکور طرح اقدام ملی خراسان شمالی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ثبت‌نام کتب درسی آغاز شده است و توصیه می‌کنیم والدین تا بیست‌وپنجم اردیبهشت ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان را قطعی کنند.

ابوالقاسم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: ثبت‌نام کتب درسی آغاز شده است و توصیه می‌کنیم والدین تا ۲۵ بیست‌وپنجم اردیبهشت ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان را قطعی کنند.

وی افزود: هرچه زودتر ثبت‌نام انجام شود تا محموله‌های کتاب را زودتر تحویل بگیریم و به دانش‌آموزان بدهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام برای پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از تیر آغاز می‌شود.

کد خبر 750724

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی