Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@03:05:40 GMT

شجاع خلیل زاده در راه جدایی از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۰۴۲۶

ساعت 24-مدافع پرسپولیس در مهم‌ترین آزمون حرفه‌ای عمرش در نهایت قطر را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز و در شرایطی که به نظر می‌رسید باشگاه پرسپولیس به دنبال توافق با مدافع ملی‌پوش خود است، شجاع خلیل‌زاده با حضور در فرودگاه امام و نشستن در پرواز فرست کلاس دوحه، وارد قرنطینه کرونایی کشور قطر شد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فوتبال قطر، قرارداد خود را با الریان به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل‌زاده مدافع ممتاز و جنگنده‌ای است که با وجود شروع نه چندان خوب در پرسپولیس، به مرور تبدیل به بازیکن اصلی خط دفاعی این تیم شد؛ در شرایطی که بزرگی مثل سید جلال حسینی و همچنین یک چهره نورسیده مثل محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز به‌عنوان دو حریف جدی همواره با وی رقابتی شدید داشتند؛ تازه این در شرایطی است که محمد انصاری و محمد نادری، دو مدافع مرکزی و چپ دیگر پرسپولیس را در این فهرست به حساب نیاوریم.

شجاع در پس این درخشش و بعد از موفقیت تیم سرخ‌پوش در رقابت های آسیایی با پیشنهادی از سوی الریان قطر مواجه شد که بنابر اخبار موثق و با وجود سکوت مطلق خود این بازیکن، این قرارداد به زودی به ثبت خواهد رسید.

خلیل‌زاده که اهل شمال کشور است و اخلاق و رفتار خاصی دارد، پیش از سفر پرسپولیس به قطر، به دلیل مشکلاتی که با مدیریت باشگاه داشت، فسخ خود را از سازمان لیگ دریافت کرده و پیش خود نگه داشته بود که البته این موضوع با اعتراض باشگاه پرسپولیس همراه شده بود تا وی برای جدایی کار چندان ساده‌ای هم نداشته باشد، اما حالا سفر وی به قطر نشان می‌دهد که او تصمیم خود را بدون توجه به موفقیت احتمالی در فینال آسیا نهایی کرده و شاید با این حرکت می‌خواهد ضربه شستی به مدیریت پرسپولیس نشان بدهد که دیشب فایل صوتی‌ای هم از او منتشر شد که در آن، شجاع متهم به دادن پیشنهاد یک قرارداد ۶ ساله با مبلغ سالیانه ۲۰ میلیارد تومان شده است.

در این فضا، شجاع که از دو روز قبل با ورود برخی از افراد قرار به ماندنش در پرسپولیس بود، در نهایت تصمیم خود را به رفتن به فوتبال قطر قرار داد و حالا باید منتظر عقد قرارداد وی با الریان بود؛ تیمی که در سال‌های اخیر کمتر بازیکن ایرانی‌ای را به خدمت گرفته، اما خلیل‌زاده در رقابت‌های داخلی، آسیایی و همچنین تک‌بازی ملی مقابل ازبکستان، آنقدر موفق کار کرده که آنها را قانع به جذبش در ۳۱ سالگی کند که زمان نرمالی برای نقل و انتقالات محسوب نمی‌شود.

حالا شجاع پس از سه سال حضور در پرسپولیس و تجربه سه جشن قهرمانی لیگ برتر و همچنین بازی در دو نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در شرایطی که سرمربی تیم برای بازی فینال به او نیاز جدی داشت، کوله بارش را برای یک تصمیم بزرگ بسته و به احتمال زیاد و در میان بهت هواداران قراردادش را با الریان امضاء خواهد کرد؛ مگر آنکه تغییرات عجیب و غریبی در مدت زمان باقی مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات فوتبال قطر رخ بدهد.

خلیل‌زاده حتما دلایل خودش را برای این انتقال دارد و به زودی در این باره صحبت خواهد کرد؛ مصاحبه‌ای که یقینا توفانی و پُرسر و صدا خواهد بود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره

آفتاب‌‌نیوز :

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روز‌های جاری، نقل‌وانتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب و با هدف به حاشیه بردن تیم در این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.
یک روز هجمه تمدید قرارداد به‌راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند، یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند».

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید