Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در تماس تلفنی با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر محمد محمدی ضمن دلجویی از این خانواده، بر پیگیری و برخورد قاطعانه با قاتل و مسببین شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به نحوه شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر گفت: این حادثه یک آزمون برای شهید بود که در آن سربلند بیرون آمد چرا که در مقابله با منکرایستادگی کرد و این ایستادگی موجب شهادتش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله رئیسی افزود: این حادثه یک آزمون هم برای ماست که نگذاریم خون شهید پایمال شود. همکاران ما وظیفه دارند تعقیب مسببین این حادثه را با سرعت، دقت و در نظر گرفتن همه جوانب در دستور کار قرار داده و هم شما و هم مردم را در جریان این پیگیری قرار بدهند.

رئیس قوه قضائیه در پایان تاکید کرد: فساد و منکر ماندگار نیست و ماندگاری از آن حق است و ان‌شاءالله این شهید با سید الشهدا علیه السلام، علمدار امر به معروف و نهی از منکر محشور شود.»

ماجرای شهادت جوان تهرانی در درگیری با اوباش مزاحم یک زن شهادت مرد بسیجی به خاطر دفاع از یک زن کد خبر 559260 برچسب‌ها قوه قضائیه سید ابراهیم رئیسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قوه قضائیه سید ابراهیم رئیسی شهید امر به معروف و نهی از منکر قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: نام شهیدان، پیام و مفاهیم ایثار و شهادت از موضوعات مهمی است که باید به نسل جوان منتقل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ،حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای فردو گفت: روستای فردو به دلیل اینکه شهدای بسیاری تقدیم اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده، جزو افتخارات استان قم محسوب می‌شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود همواره تاکید کرده‌اند که فرهنگ شهادت باید به زیباترین زبان برای مردم تبیین شود.

 سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: این روزها که دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب اسلامی است؛ این امر ضرورت دارد تا نسل جدید با مفاهیم شهادت و ایثار بیشتر‌ آشنا شوند.

وی تصریح کرد: نام شهیدان، پیام و مفاهیم ایثار و شهادت از موضوعات مهمی است که باید به نسل جوان منتقل شود.

حسینی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا و تجدید یاد و خاطره آن‌ها از مسائلی است که مورد تاکید استاندار قم بوده و ایشان بر این امر اهتمام جدی دارند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • چرا رئیسی مسئولیت کار‌های خود و دولتش را قبول نمی‌کند؟
  • چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟