Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به انتشار کلیپی از گفته‌های معین‌الدین سعیدی نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی که در آن عدم برخورداری شهرهای جنوب سیستان ‌وبلوچستان به آب آشامیدنی بهداشتی و خودکشی یک‌زن به علت تن فروشی برای تامین آب آشامیدنی را ادعا کرده است؛ اظهار داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت بسیار بالای موضوع و انعکاس گسترده آن و سوء استفاده رسانه های معاند، بلافاصله دستور رسیدگی و راستی آزمایی ادعا به مسوولان این استان داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: فرمانداران، بخشداران و دهیاران شهرستانهای چابهار، کنارک، نیکشهر، قصرقند و دشتیاری با همکاری و ورود دستگاههای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی و نیز مراکز پزشک قانونی بصورت دقیق این موضوع را مورد بررسی قرار داده‌اند که در نتیجه این بررسی‌ها هیچ گونه سند و یا حتی خبری در طول چند سال گذشته مبنی بر تایید این ادعا موجود نیست.

معاون سیاسی ‌وزیر کشور اظهار داشت: از طرف مسئولان استان سیستان و بلوچستان نیز به این نماینده ابلاغ شده که اگر سندی مبنی بر اثبات ادعای خود دارد، ارایه نماید.
عرف افزود: بدون شک اگر موضوع مورد ادعا اثبات شود، بدون مسامحه با مسببین آن برخورد خواهد شد و در جهت جبران، نیز اقدامات لازم انجام می شود.

وی با بیان اینکه حفظ حرمت و شأن مردم بویژه مردم غیرتمند بلوچ که در طول تاریخ با رشادت و از خودگذشتگی‌های بی نظیر خود از ناموس و وطن خود دفاع کرده‌اند، یک‌امر واجب و ضروری است؛ خاطر نشان کرد: در صورت عدم اثبات ادعا، این نماینده باید پاسخگوی مردم استان، افکار عمومی و مراجع قانونی باشد.

معاون سیاسی وزیر کشور با ذکر این مطلب که تکمیل شبکه بهره‌برداری از آب آشامیدنی در جنوب سیستان و بلوچستان مورد توجه دولت است؛ گفت: بر اساس گزارش وزارت نیرو در دولت یازدهم و دوازدهم هرسال ۱۰درصد از بودجه کل کشور در حوزه آب روستایی به استان سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

216216

کد خبر 1446220

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت کشور مجلس یازدهم چابهار معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند

 در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی  آمده است: یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر به نام انسان‌هایی نامگذاری شده که با دستان توانمند خود و استفاده از استعدادهای بی‌نظیرشان فردایی روشن را برای جامعه رقم می زنند.

در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" قطعا این کارگران هستند که می‌توانند؛ با همت والای خود به حرکت چرخ تولید در کشور شتاب دهند و در جهت توسعه این مرز و بوم حرکت کنند.

از مسوولان هم انتظار می‌رود در مقام تقدیر عملی، رسیدگی به جامعه کارگری و پاسخ به انتظارات آن‌ها و حمایت قانونی، تامین آبرومند معیشت و زندگی، حقوق کافی و امنیت شغلی کارگران را دنبال کنند.

اینجانبان ضمن تقدیر از تلاش و کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارگران زحمت‌کش و ارجمند این روز را به تمامی کارگران فعال در عرصه تولید و پیشرفت جامعه تبریک عرض کرده و سعادت و دوام توفیقات این قشر پرتلاش جامعه را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • نماینده شیراز: طبل رسوایی غرب و غربگرا‌ها با هم به صدا در آمده است
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد