Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@13:56:14 GMT

امارات گاو شیرده رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۱۵۵۸

امارات گاو شیرده رژیم صهیونیستی

به گزارش افکارنیوز،

 روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی با انتشار گزارشی تحت عنوان «امارات گاو شیرده رژیم صهیونیستی » نوشت: هنوز زمان زیادی از امضای توافقنامه سازش میان امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی نگذشته است که دروغ‌های ابوظبی و منامه برای توجیه امضای این سازش و انحراف افکار عمومی یکی یکی برملا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عجیب نیست که مقامات رژیم صهیونیستی اقدام به برملا کردن این دروغ‌ها و توجیه‌ها می‌کنند به طوری که روز گذشته بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فرودگاه بن گوریون با استقبال از یک هیأت رسمی اماراتی به ریاست وزیر اقتصاد این کشور و با حضور وزیر خزانه داری آمریکا و مشاور کاخ سفید اعلام کرد که طرح الحاق کرانه باختری انجام می‌شود.

وی همچنین به یکی از اصلی‌ترین دلایل امضای این توافقنامه با امارات و بحرین اشاره کرد: اقتصاد در مقابل اقتصاد.

این همان نقش گاو شیردهی است که قرار است امارات نقش آن را بازی کند. وزیر امور دارایی امارات نسبت به تأسیس صندوق مشترک میان دو طرف به ارزش ۳ میلیارد دلار در قدس اشغالی با هدف بهبود اقتصاد افتخار می‌کند.

البته نفع ایجاد این صندوق، بیش از همه به اشغالگران صهیونیست می‌رسد. سفارت آمریکا در قدس اشغالی نیز فرصت را برای تعریف و تمجید از این اقدام غنیمت شمرد.

نتانیاهو با افتخار اعلام کرد که این هیأت اماراتی در جریان حضور ۴ ساعته خود در فرودگاه ۱۴ توافقنامه با تل آویو امضا می‌کند. وی در جریان این مراسم به دروغ دیگر اماراتی‌ها نیز اشاره کرد؛ روند الحاق و توسعه شهرک‌سازی‌ها کما فی السابق ادامه خواهد داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی توافقنامه سازش بحرین رژیم صهیونیستی امارات نتانیاهو توافقنامه سازش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه ورود ارتش این رژیم به شهر رفح را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و رئیس حزب راست افراطی «صهیونیسم دینی» امروز در حساب کاربری خود در پلتفرم «ایکس» نوشت: «تاخیر در ورود به رفح و کنترل نداشتن بر اصول استراتژیک در نوار غزه به ما و اهداف جنگ آسیب می‌زند.»

اسموتریچ در ادامه نیز نوشت: «تاخیر در ورود به رفح به فرصت بازگرداندن افراد ربوده شده آسیب می‌زند و خون‌های زیادی را بر دوش ما می‌گذارد.»

به گزارش خبرگزاری «معا» فلسطین، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد، «ارتش اسرائیل امروز باید وارد شهر رفح شود.»

اسموتریچ یکی از بزرگترین حامیان طرح حمله به رفح در کابینه رژیم صهیونیستی است.

همزمان با این اظهارات اسموتریچ، ارتش رژیم صهیونیستی از فلسطینی‌هایی که در حال حاضر در محله‌های شرقی شهر رفح اقامت دارند، خواسته به منطقه «المواصی» واقع در جنوب غرب نوار غزه بروند.

پیش از این چندین کشور و در راس آنها آمریکا و مصر که میانجیگری‌ها میان تل‌آویو و جنبش حماس را بر عهده دارند، از رژیم صهیونیستی خواستند از هر گونه عملیات نظامی علیه شهر رفح که مملو از جمعیت است، خودداری کند اما بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و برخی از وزرای حامی این طرح در کابینه‌اش بر اجرای عملیات به این بهانه که رفح آخرین پایگاه جنبش حماس است و نیز برای اعمال فشار بر روند مذاکرات پافشاری دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو عضو کابینه جنگ اسرائیل : اگر کابینه نتانیاهو توافق تبادل [اسرا] را نپذیرد، سرنگون می‌شود مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود

دیگر خبرها

  • اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ است
  • ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • هیات حماس به قاهره می رود
  • ادعای رژیم صهیونیستی درباره پاسخ به ترکیه برای قطع روابط تجاری
  • ادعای تل‌آویو درباره پاسخ به ترکیه برای قطع روابط تجاری