Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@18:39:07 GMT

فلیک: دلیلی ندارد لواندوفسکی ناراحت شده باشد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۱۸۸۱

فلیک: دلیلی ندارد لواندوفسکی ناراحت شده باشد

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ برتری در اولین مسابقه مقابل اتلتیکومادرید را مهم توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان امشب نیز شروعی فوق العاده داشت و موفق شد در خانه خود با نتیجه 0-4 اتلتیکومادرید را مغلوب کند. هانسی فلیک در پایان بازی در مورد تعویض رابرت لواندوفسکی صحبت کرده و به تمجید از کینگزلی کومان نیز پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

برتری برابر اتلتیکومادرید: "ما از فضاها به خوبی استفاده بوده و بسیار موثر در مقابل دروازه حریف عمل کردیم. زدن چهار گل به اتلتیکو فوق العاده بود و پیروزی در بازی اول مهم است. ما در دفاع از نظر فیزیکی موفق ظاهر شدیم که در بازی های اخیر شرایط همیشه اینطور نبود."

 

درخشش کینگزلی کومان: "او یک بازیکن اعتماد به نفس است که در همانطور که امروز دیدید در نبردهای یک برابر یک به خوبی عمل می کند. کومان موفق شد اولین گل را به ثمر رسانده و گل دوم را نیز با یک حرکت انفرادی تماشایی وارد دروازه اتلتیکومادرید کرد. کومان امروز واقعا کیفیت خود را در زمین نشان داد و نمایش فوق العاده ای داشت. من تصور نمی کردم آمار گلزنی کومان اینقدر زیاد بوده و او تبدیل به بازیکنی گلزن شود، اما او به خصوص در لیگ قهرمانان از این حیث بسیار خوب بوده است."

 

تعویض لواندوفسکی: "رابرت می داند که بایرن مونیخ در این فصل بازی های زیادی دارد و این به سود خودش است که همیشه 90 دقیقه در ترکیب حضور نداشته باشد. من فکر می کنم دلیلی ندارد چهره لواندوفسکی از این تعویض ناراحت به نظر برسد."

بایرن مونیخ هانس فلیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ هانس فلیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز

سران بارسا مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول را به عنوان جایگزینی مناسب برای روبرت لواندوفسکی در نظر گرفته‌اند.

طرفداری | بارسلونا به دنبال جذب مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول برای جایگزینی روبرت لواندوفسکی است.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا پس از شکست در دربی کاتالونیا مقابل ژیرونا، حالا خودش را بدون کسب حتی یک جام در این فصل می‌بیند. حذف از هر سه جام، به همراه احتمال کسب مقام سوم و از دست دادن سوپرکاپ اسپانیا در فصل آینده، می‌تواند به معنای از دست رفتن میلیون‌ها یورو درآمد برای بارسلونا باشد. با این حال، آبی‌اناری‌ها همچنان مصمم به تقویت تیم خود در تابستان آینده هستند و خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، آماده انجام تغییرات گسترده در ترکیب تیم است.

بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز است

طبق گزارش اخیر موندو دپورتیوو از رسانه‌های انگلیسی، بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز از لیورپول است. به نظر می‌رسد که کاتالان‌ها این مهاجم 24 ساله لیورپول را به عنوان جایگزین احتمالی برای روبرت لواندوفسکی می‌بینند. این خبر پس از گزارش‌هایی در اوایل روز منتشر شد که نشان می‌داد لاپورتا آماده ایجاد تغییراتی در خط حمله است، به طوری که حتی روبرت لواندوفسکی نیز تحت‌الشعاع قرار گرفته است.

اگر بارسلونا قصد داشته باشد در تابستان آینده از لواندوفسکی بخواهد که از این تیم جدا شود، نونیز می‌تواند به عنوان گزینه مناسبی برای جایگزینی مهاجم لهستانی در این باشگاه تبدیل شود.

جذب نونیز به این آسانی‌ها نیست

داروین نونیز در سال‌های اخیر با همه فراز و فرودهای خود یکی از مهاجمین اصلی تیم کلوپ بوده و او در سال 2022 با قراردادی 75 میلیون یورویی به جمع قرمزها در آنفیلد پیوست. از آن زمان، نونیز در 93 بازی، آمار 33 گل و 17 پاس گل را به ثبت رسانده است. 11 گل و 8 پاس گل در این فصل هم آمار او در رقابت لیورپول برای قهرمانی این فصل در لیگ برتر بوده است. با توجه به این موضوع، بعید به نظر می‌رسد که لیورپول بخواهد نونیز را که قراردادش در آنفیلد تا سال 2028 اعتبار دارد، از دست بدهد.

حتی اگر لیورپول قصد فروش نونیز را داشته باشد، لیورپول احتمالاً خواهان جبران پولی است که چند سال پیش برای این بازیکن هزینه کرده است. در این راستا، بارسلونا ممکن است با چالش‌های مالی متعددی در تلاش خود برای جذب ملی‌پوش اروگوئه‌ای روبرو شود.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • سنگ تمام زاکانی برای چینی‌ها؛ بنرهای جنجالی شهرداری تهران برای مقایسه خودروی داخلی با چینی/ عکس
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها به هر دلیلی ممنوع است
  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند