Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دنبال تکمیل دسترسی تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه پهن باند ارتباطی است و در این راستا چهار سایت روستایی استان فارس به خدمات نسل سوم و چهارم اپراتور‌های تلفن همراه مجهز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: با ارتقای تکنولوژی این سایت‌ها، دسترسی یک هزار و ۸۸۰ خانوار روستایی بالغ بر شش هزار و ۲۹۵ نفر از ساکنان این روستاهابه جدیدترین خدمات دیجیتال ایجاد و زمینه ی بهبود کیفیت کسب و کار در این مناطق فراهم می‌شود.

سهرابی، مکان این سایت‌ها را روستای بکان از توابع شهرستان اقلید (ارتقا از نسل دوم به نسل چهارم توسط همراه اول)، روستای زیرآب از توابع شهرستان زرین دشت (ارتقا نسل سوم به نسل چهارم توسط ایرانسل) و روستا‌های ملااره و شهبازخانی از توابع شهرستان کازرون (ارتقا نسل دوم به نسل سوم توسط همراه اول) ذکر کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌های صورت گرفته همکاران در مخابرات منطقه فارس، شرکت ارتباطات سیار و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، شاهد افتتاح سایت‌های بیشتری در مناطق روستایی و کمتربرخوردار استان باشیم.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه ملی اطلاعات ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکو‌های داخلی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکو‌های داخلی و موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است.

وی افزود: از اعضای کمیسیون حقوقی که با حضور کامل در جلسات فشرده، سند را بررسی و تصویب کردند، تشکر می‌کنم.

زارع پور در پایان گفت: این حرکت با فتوای محکم رهبر انقلاب آغاز و باهمت دولت و پیگیری مجلس به نتیجه خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • ۴۶ واحد نیروگاه حرارتی جدید به شبکه برق کشور متصل شد
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • سایت‌های مسکن در چهار شهر کرمان آماده واگذاری است
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است