Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،سعید بلانی زاده رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۱۰ فقره از این پرونده‌ها مربوط به پرونده‌های عدم ایفای تعهدات ارزی با ارزش ریالی بود که چهار فقره از آن تبرئه و ۶ مورد آن با محکومیت جزایی نقدی ۹ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۵۰۶ یورو است که حکم به استرداد در حق بانک شاکی شد و کارت بازرگانی افراد این پرونده نیز به مدت ۶ ماه تعلیق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او، ۱۴ فقره دیگر از پرونده‌های ملی مهم با محکومیت جزایی نقدی ۱۰ میلیارد ریال را مربوط به قاچاق لوازم خانگی (شامل ماشین لباسشویی و ظرفشویی، اجاق گاز) و موتور سیکلت سنگین اعلام کرد و افزود: این ۱۴ فقره پرونده ۱۸ متهم داشت که افزون بر محکومیت نقدی کالا‌های آن‌ها نیز ضبط شد.

بازرسی ۱۶۳ واحد صنفی در طرح نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا

به گفته او، با اجرای طرح نظارت بر نحوه رعایت دستور العمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی در ایام شیوع کرونا نیز ۶۷ اکیپ بازرسی مشترک اداره تعزیرات حکومتی کاشان، معاونت غذا و دارو و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان در بازرسی‌های انجام شده خود از ۱۶۳ واحد صنفی مواد غذایی و بهداشتی از یکم فروردین ماه تاکنون بازدید کرد که ۲۵ فقره پرونده در این مورد با محکومیت جزای نقدی ۶۶ میلیون ریال تشکیل و رسیدگی شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان، شناسایی ۵۷ متخلف و تذکر به ۶۱ واحد صنفی را در این طرح نظارتی یادآورشد و گفت: عمده تخلفات آن‌ها عرضه مواد غیر بهداشتی و عدم رعایت دستورالعمل‌ها بوده است که مواد و کالا‌های غیر بهداشتی آن‌ها معدوم شد.

بلانی زاده، در ادامه رسیدگی به ۵۰۰ فقره پرونده تعزیرات حکومتی کاشان در ۶ ماهه نخست امسال را تاکید کرد و گفت: متهمین این پرونده‌ها به ۲۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

او با اشاره به اینکه ۵۷ فقره از این پرونده‌ها مربوط به تخلفات قاچاق کالا با ۱۳ میلیارد ریال محکومیت جزای نقدی است گفت: ۷۸ پرونده با ۲ میلیارد ریال محکومیت جزای نقدی در حوزه بهداشت و درمان و ۳۶۱ فقره پرونده هم در بخش کالا و خدمات صنوف با ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال محکومیت جزای نقدی محکوم شدند.

رسیدگی به ۸۲ فقره پرونده شاکی دار

به گفته او، ۸۲ فقره پرونده شاکی دار نیز در این اداره رسیدگی شد که ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حق دولت و بیش از ۶۵۴ میلیون ریال در حق شاکیان خصوصی محکوم شدند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان، لا تاکید بر اینکه عمده پرونده‌های شاکی دار در خصوص کم فروشی و گران فروشی بود افزود: این موضوعات در گران فروشی کابینت، تعمیرات خودرو و موبایل بود.

بلانی زاده، با اشاره به تدوین و معرفی برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت سالانه دستگاه‌های قضایی، اداری و اجرایی گفت: اداره تعزیرات حکومتی کاشان در برنامه‌های تعریف شده بالادستی آن در خصوص مدت زمان رسیدگی و درصد عملکرد ۳۰ درصد جلوتر از برنامه سالانه و عملکرد مطلوب است.

او، در پایان همکاری و اطلاع رسانی همشهریان در اطلاع رسانی از تخلفات به اداره تعزیرات حکومتی و سایر مراجع نظارتی و قابل رسیدگی را خواستار شد و اظهار داشت: شهروندان کاشانی هر گونه مراتب تخلفات بویژه عدم رعایت شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را در اصناف و واحد‌های خدماتی به شماره تلفن ۵۵۵۷۹۸۷۰ و سامانه پاسخگویی ۱۲۵ اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده های ملی محکومیت جزای نقدی اداره تعزیرات حکومتی کاشان محکومیت جزای نقدی میلیارد ریال میلیون ریال فقره پرونده پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید محمدمهدی مهاجریان مقدم گفت: پرونده قاچاق ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت از نوع نفتگاز به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خاتم رسیدگی شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
به گفته مهاجریان مقدم، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه که بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد که در مجموع جزای نقدی نامبرده ۳۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی افزود: پس از گذشت زمان و مراحل قانونی، پرونده اجرا و مختومه شد.
مهاجریان مقدم گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاتم این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد