Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گیلان با بیان اینکه مراکز تفریحی و تفرج‌گاه‌های گیلان تعطیل است گفت: مردم از سفر به استان گیلان خودداری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ارسلان زارع صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از همراهی مردم گیلان با ستاد مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: شرایط گیلان از حیث شیوع کرونا قرمز است لذا از هموطنان درخواست داریم به این استان سفر نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه سفر کردن یکی از عوامل موثر در انتقال ویروس کرونا است خاطرنشان کرد: استان گیلان با توجه به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی خود همواره پذیرای مسافران و گردشگران بوده اما امروز شرایط متفاوتی داریم.

وی از هموطنان خواست که جز در مواقع اضطرار به گیلان سفر نکنند و بیان کرد: مردم همواره برای رعایت مسائل بهداشتی با ستاد مقابله با کرونا همراهی کرده‌اند زیرا کاهش رعایت دستورالعمل‌ها منجر به افزایش تعداد مبتلایان می‌شود.

استاندار گیلان: وضعیت بحرانی کرونا در استان؛ مردم به‌هیچ‌عنوان به گیلان سفر نکنندافزایش مسافرت‌های روزانه به گیلان؛ 55 درصد فوتی‌های سوانح جاده‌ای استان موتورسیکلت‌سوار و عابر پیاده هستندجذب 71 درصد تسهیلات حمایتی کرونا در گیلان؛ بانک‌ها 50 درصد منابع خود را به تولید و اشتغال اختصاص دهند

زارع با اشاره به اینکه مردم فهیم گیلان برای قطع چرخه انتقال کووید 19 از حضور در اماکن تفریحی، پارک و تفرجگاه‌های استان خودداری می‌کنند عنوان کرد: از هم‌وطنان نیز انتظار همراهی و همکاری برای پایان یافتن این ویروس منحوس را داریم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه در حال حاضر تمامی تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و مراکز تفریحی در راستای ایجاد محدودیت برای مدیریت کرونا تعطیل است گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده، برپایی چادر در پارک‌ها و بوستان‌های گیلان در تعطیلات پیش رو ممنوع است.

انتهای پیام/613/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند

ایسنا/فارس مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با بیان اینکه با جدیت پیگیر مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار در حوزه روستایی از دستگاهای اجرایی هستیم، از دستگاه‌های اجرایی خواست تا در اجرای این مصوبات کوتاهی نکنند.

حامد رستمی امروز، ۷ اردیبهشت در حاشیه یکی از بازدیدهای روستایی خود با اعلام این مطلب گفت: عزم دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی راسخ است و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه به میدان عمل بیایند. 

وی از اتخاذ سیاست‌های راهبردی به منظور ارتقا کیفیت زندگی هموطنان در روستاها خبر داد و افزود: تا اجرای کامل مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار فارس، پیگیر حقوق روستاییان شریف استان هستیم. 

وی بیان کرد: با اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی می‌توان امیدوار بود که رنگ و بوی محرومیت از نقاط کم برخوردار رخت بربسته و شاهد مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی، رشد تولید و پدیده‌های مثبتی نظیر این‌ها باشیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش از برنامه‌ریزی مدون به منظور اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی خبر داد و از دهیاری‌ها خواست همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

به گفته رستمی، مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار فارس با نگاهی کارشناسی تدوین شده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است