Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@18:09:02 GMT

قایقرانان لرستانی آواره هستند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۲۹۱۷

قایقرانان لرستانی آواره هستند

ایسنا/لرستان ملی‌پوش سابق و سرمربی تیم آب‌های آرام لرستان می‌گوید: قایقرانان استان مکان ثابتی برای تمرین ندارند.

پژمان زرینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: چند ماه پیش مسئولان هیئت قایقرانی استان اعلام کردند که دو سایت برای تمرین در دیاچه‌های کیو و شاپوری خرم‌آباد در اختیار هیئت قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: پیمانکار دریاچه کیو قبول نمی‌کند که رایگان این دریاچه را به هیئت بدهد و می‌گوید ماهیانه کرایه آن را می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پارک شاپوری نیز شرایط خوبی برای تمرین ندارد.

زرینی با اشاره به اینکه در سنوات اخیر همواره تمرین قایقرانان در دریاچه کیو بوده، تصریح کرد: یک وانت کرایه کردیم و قایق‌ها را به دریاچه شاپوری انتقال دادیم اما آنجا خیلی کوچک است و اصلاً مناسب تمرین قایقرانی نیست.

سرمربی تیم آب‌های آرام لرستان افزود: آنجا به شدت بادگیر است و حتی یک رختکن نداریم. نبود سایه‌بان خیلی اذیت می‌کند و با توجه به شرایطی که دارد بانوان به هیچ عنوان نمی‌توانند در آنجا تمرین کنند.

وی بیان کرد: به علت نبود مکان تمرین، نتوانستیم در مسابقات قهرمانی کشور که حدود یک ماه پیش برگزار شد شرکت کنیم.

زرینی با اشاره به مشکل تجهیزات، اضافه کرد: آواره هستیم و در اثر جابجایی، قایق‌ها آسیب می‌بینند و از مسئولان انتظار داریم مکان ثابت تمرین را برای قایقرانان استان فراهم کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی قايقراني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، نشریه معتبر فورفورتو در گزارشی مفصل، لحظاتی از تاریخ فوتبال را روایت کرده که شما احتمالا نمی‌دانید پای یک اسطوره بزرگ در آنجا در میان بوده است.

به عنوان مثال، به بازی انگلیس و آرژانتین در جام جهانی ۹۸ اشاره می‌کند و لحظه‌ای که مایکل اوون موفق شد پیر لوئیجی کولینا را متقاعد به اعلام ضربه پنالتی به نفع سه‌شیرها کند. بعد از مخاطبان پرسیده آیا می‌دانستید کسی که روی اوون خطا کرد مائوریتسیو پوچتینو سرمربی حال حاضر چلسی بود؟

یکی دیگر از این موارد قهرمانی کاکا در جام جهانی است! بله این ستاره برزیلی هم فاتح جام جهانی شده هرچند هیچکس آن را به خاطر ندارد چرا که برنده توپ طلا در سال ۲۰۰۲ تنها با ۱۷ سال سن عضو تیم ملی برزیل بود و هرگز در این مسابقات به میدان نرفت.

یک مورد دیگر! آیا می‌دانستید زمانی که آگوئرو آن گل تاریخی را وارد دروازه کویئنز پارک‌رنجرز کرد و قهرمانی دراماتیک منچسترسیتی رقم خورد، فیل فودن ستاره این روزهای سیتی درست پشت دروازه QPR به عنوان توپ جمع‌کن نشسته بود؟

این گزارش طولانی شامل ۳۲ مورد می‌شود. حضور رونالدوی اورجینال در المپیک، نشستن الکس فرگوسن روی نیمکت اسکاتلند در جام جهانی ۱۹۸۶، حضور مارکو ماترازی در جشن شادی گل جنجالی رابی فاولر که ادای اسنیف کوکایین را درآورد و...

اما نکته جالب اینکه مورد شماره یازده این گزارش به علی دایی اشاره دارد. فورفورتو در این رابطه عکسی منتشر کرده و در مورد عکس نوشته: سوپراستار بین‌المللی فوتبال، علی دایی، در زمین نیوکمپ بین مهمت شول (شماره ۷) و الکساندر زیکلر (شماره ۲۱) بایرن نشسته بود آن هم‌ زمانی که بایرن در فینال لیگ قهرمانان اروپا با منچستریونایتد مصاف می‌داد.

سپس در این بخش که با عنوان «دایی در نیوکمپ در سال ۱۹۹۹» آمده، توضیح داده است: علی دایی مهاجم ایرانی قبل از اینکه کریستیانو رونالدو از او سبقت بگیرد، با ۱۰۸ گل بهترین گلزن بین‌المللی جهان به حساب می‌آمد. اما زمانی که منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۹ بایرن را شکست داد، دایی روی نیمکت بایرن مونیخ بود.
البته همه مردم ایران می‌دانند که علی دایی در آن بازی تاریخی بخشی از تیم بایرن مونیخ بود که با بدشانسی محض دستش از جام قهرمانی اروپا دور ماند. علی دایی هنوز تنها ایرانی حاضر در فینال لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید و بعید است فعلا بازیکنی از ایران به چنین جایگاهی برسد.

کد خبر 849033 برچسب‌ها ویژه ورزشی علی دایی تیم بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • وضعیت ناگوار آوارگان غزه؛ وقتی جز کفن چیزی برای فرار از سرما وجود ندارد
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • می‌ترسم جنگ تمام شود و این زندگی ادامه داشته باشد!
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!