Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش‌گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان حساب کاربری "سودان پلاس" در فیسبوک تصاویری از اقدام معترضان خشمگین سودانی در تظاهرات گسترده روز گذشته در به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی در سودان منتشر کرد.

دولتمردان سودانی طی روز‌های اخیر برای حذف نام کشورشان از فهرست کشور‌های حامی تروریسم با درخواست واشنتگن مبنی بر عادی سازی روابط با اسرائیل موافقت کردند و علاوه بر پرداخت غرامت، این ننگ را نیز به جان خریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، در حالی که دونالد ترامپ دیگر مقامات آمریکایی از امضای قریب الوقوع توافق عادی سازی روابط میان سودان و رژیم صهیونیستی خبر داده اند، وزیر خارجه سودان ارتباط حذف نام کشورش از فهرست تروریسم آمریکا با عادی سازی را رد کرده است. 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در راه های مازندران عادی و روان است

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر وضعیت تردد را در محورهای استان از جمله هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر عادی و روان اعلام کرد.

‌وی افزود: از نظر شرایط جوی شاهد مه گرفتگی در محور سوادکوه محدوده گدوک و ارتفاعات کوهستانی هستیم.

کد خبر 6087163

دیگر خبرها

  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • اعتراضات دانشجویی به جنگ علیه غزه از آمریکا به اروپا کشیده شد
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض