Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@13:56:14 GMT

کل کل با کی‌روش به خاطر رئال و بارسا

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۳۱۴۳

ساعت 24-هاشم بیک زاده عاشق مسی و بارسلوناست. او هم جزو طرفداران دو آتیشه این تیم است.

در آستانه بازی شنبه شب، هاشم ابتدا درباره مسی حرف می‌زند: «خدا را شکر از تیم جدا نشد. مسی یک ابرستاره است و حیف بود که بارسا این بازیکن را از دست دهد. البته به نظرم مسی امسال تحت تاثیر اتفاقاتی بوده که پیش از فصل رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می خواست از باشگاه جدا شود. مدیریت بارسا باید بهتر عمل می‌کرد. مسی کم بازیکنی نیست که با او وارد چالش و دعوا شوند. به نظرم بارسا باید همیشه بهترین شرایط را برای این بازیکن مهیا کند. این اختلافات باعث شده تا مسی یک مقدار از آن اوجش فاصله بگیرد ولی ما بارسایی‌ها امیدوار هستیم تا دوباره این بازیکن را کاملا آماده ببینم. آنوقت است که دیگر بارسا قابل مهار نخواهد بود.» 

او درباره بازی شنبه چنین نظری می‌دهد: «دوست دارم بارسلونا ببرد. نمی‌خواهم قبل از بازی کری خوانی کنم. دو تیم باخت بد در لالیگا داشتند و این اصلا خوب نبود ولی بارسا که با برد خوب لیگ قهرمانان دوباره خیلی روحیه گرفته. من که خیلی امیدوارم ما برنده الکاسیکو باشیم. البته این را بگویم مسابقه‌ای که بارسا در لیگ به ختافه باخت، اتفاقی بود. در آن بازی باید تیم سه گل می زد.» 
هاشم در پاسخ به این سوال که با چه کسی بیشتر سر این بازی کری داشت، می گوید: «با کارلوس کی‌روش. او رئالی است دیگر. یادم هست با تیم ملی در اردوی اتریش بودیم. دو تیم همان زمان بازی کردند. کلی برای کی روش کری خواندم ولی آخرش باختیم! کی روش بعد از بازی کلی اذیتم کرد.»

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟

در بارسلونا هنوز برناردو سیلوا را دوست دارند اما قیمتی که سیتی برای او می خواهد، از دید باشگاهی با این وضعیت اقتصادی زیاد تلقی می شود. 

طرفداری | اگر همه اخبار نقل و انتقالاتی رئال مادرید طی دو تابستان اخیر به کیلیان ام باپه اختصاص داشته است، در مورد بارسلونا و برناردو سیلوا هم این قضیه صدق می کند. این بازیکن پرتغالی مدتی است که سیگنال هایی ارسال می کند، اما مشکلات مالی مانع از انجام این انتقال توسط باشگاه بارسا شده است. بارسا برای سومین تابستانی متوالی برناردو را زیر نظر دارد و او از گزینه های روی میز است، اما اولویت بلوگرانا نیست. بارسا اول باید به فروش بازیکن باشد و پس از آن سیتی را راضی کند که بند فسخ 58 میلیون یورویی او را کاهش دهد. 

به گزارش اسپورت، فصل گذشته، خواسته برناردو سیلوا ترک منچسترسیتی بود. حتی با قهرمانی در لیگ قهرمانان، هدف بزرگی که پروژه پپ گواردیولا دنبال می کرد، این حس تقویت شد. با وجود انتظار برای بارسا تا آخرین لحظه، هافبک بازیساز چاره ای جز تمدید قرارداد نداشت. او هیچ راه حل دیگری نداشت. گزینه دیگر عربستان سعودی بود که او آن را رد کرد. حالا نزدیکان او می گویند تصمیم نهایی بعد از پایان کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس گرفته خواهد شد، اما یک چیز تغییر نکرده است: اگر برناردو سال گذشته هم می خواست برود، حالا شاید بیشتر به دنبال جدایی باشد. 

چرا بارسلونا گزینه جذابی برای برناردو سیلوا است؟

ابقای ژاوی روی نیمکت، امیدهای این بازیکن پرتغالی برای پوشیدن پیراهن بارسا را ​​تقویت می کند. سرمربی اسپانیایی شیفته سبک بازی برناردو است و باور دارد که او در پست هافبک، کمک زیادی به تیمش خواهد کرد. در واقع، سرمربی و بازیکن تابستان گذشته برای سنجیدن احتمالات، مستقیما با هم در تماس بودند.

مشکلات دیگری که وجود دارند

بارسلونا به جز مسائل اقتصادی، باید به مسائل دیگری هم فکر کند. برناردو سیلوا در ماه آگوست 30 ساله می شود و بارسا در حال حاضر بازیکنی با ویژگی های مشابه در ترکیب خود دارد: ایلکای گوندوعان، 33 ساله. این بدان معناست که باشگاه کاتالانی، صرف نظر از اینکه چقدر کیفیت فنی او را تحسین می کند، نمی تواند جذب احتمالی بازیکن پرتغالی را یک امر استراتژیک بداند.

بند فسخی که برای بارسلونا منطقی نیست

در نتیجه، بارسلونا باور دارد که بند آزادسازی 58 میلیون یورویی او بیش از حد زیاد است. با قیمت پایین تر، داستان می توانست متفاوت باشد. اولویت بلوگرانا، جذب یک هافبک دفاعی سطح بالا خواهد بود. اگر این اتفاق بیفتد و سپس فروش‌های بیشتری انجام شود که امکان سرمایه‌گذاری‌های بیشتر را فراهم کند، بارسا در موقعیتی خواهد بود که تصمیم بگیرد آیا می‌خواهد 40-50 میلیون یورو برای بازیکن پرتغالی سرمایه‌گذاری کند یا مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏