Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@17:52:40 GMT

خشم مردم سودان؛ دامن‌گیر رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۳۱۸۲

خشم مردم سودان؛ دامن‌گیر رژیم صهیونیستی

به گزارش افکارنیوز،

حساب کاربری "سودان پلاس" در فیسبوک تصاویری از اقدام معترضان خشمگین سودانی در تظاهرات گسترده روز گذشته در به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی در سودان منتشر کرد.

دولتمردان سودانی طی روز‌های اخیر برای حذف نام کشورشان از فهرست کشور‌های حامی تروریسم با درخواست واشنتگن مبنی بر عادی سازی روابط با اسرائیل موافقت کردند و علاوه بر پرداخت غرامت، این ننگ را نیز به جان خریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، در حالی که دونالد ترامپ دیگر مقامات آمریکایی از امضای قریب الوقوع توافق عادی سازی روابط میان سودان و رژیم صهیونیستی خبر داده اند، وزیر خارجه سودان ارتباط حذف نام کشورش از فهرست تروریسم آمریکا با عادی سازی را رد کرده است. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تظاهرات رژیم صهیونیستی اسرائیل ترامپ تروریسم رژیم صهیونیستی سودان اسرائیل تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم

نمازگزاران جمعه در شهرستان‌های مختلف استان امروز پس از اقامه نماز وحدت بخش جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند و فریاد محکومیت جنایت اسرائیل سردادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیروز برای حمایت از مقاومت فلسطین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم ایران اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار، هفتم اردیبهشت بعد از اقامه نمازجمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف فریاد می‌زنند.

راهپیمایی مردم ساری از مصلی امام خمینی (ره) این شهر به سمت میدان ساعت برگزار شد.

نمازگزاران ساروی در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و پرچم فلسطین با مشت‌های گره کرده، فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند و از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهر پارسال برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند و غزه قلب خونین جهان، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم را با مقاومت و ایستادگی به مصاف طلبیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد