Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی از توزیع 800 تن مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار در استان خبر داد.

کریم صدیقیان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: اداره کل پشتیبانی امور دام استان طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، برای تعادل بخشی به قیمت مرغ، روزانه این میزان گوشت مرغ منجمد را از طریق شبکه‌های توزیعی ستاد تنظیم بازار با اولویت فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های تعاونی روستایی و فروشگاه‌های تعاونی مصرف توزیع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اگر چه در سردخانه‌ها و انبارهای این شرکت گوشت مرغ به اندازه کافی وجود دارد، اما در این مرحله توزیع 800 تن مرغ منجمد در استان شروع شده و در صورت استقبال مردم، در مراحل بعدی مقدار بیشتری توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت مرغ در چند هفته اخیر، اداره کل پشتیبانی امور دام استان با هماهنگی و همکاری سازمان‌ جهادکشاورزی استان و سازمان صمت توسط عاملین فروش در تبریز، سایر شهرستان‌های استان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام به توزیع مرغ منجمد از یکم آبان ماه خواهد کرد.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، صدیقیان افزود: قیمت مرغ‌های توزیعی این اداره کل از قرار هر کیلوگرم در درب سردخانه 14 هزار تومان بوده که به مبلغ 15 هزار تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مرغ منجمد ستاد تنظيم بازار افزایش قیمت کالاهای اساسی آذربايجان شرقي قیمت گوشت و مرغ مرغ منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی

امیدفر گفت:بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای از امروز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان آذربایجان شرقی می‌شود و از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

دیروز هم در برخی مناطق استان به ویژه در نواحی غربی و جنوبی بارش پراکنده باران و باد رخ داد و امروز هوای بیشتر مناطق استان ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه صعودی شد
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه در کانال جدید قرار گرفت
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر