Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:14:45 GMT

پروژه کنترل سیلاب دروازه قرآن شیراز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۴۰۱۹

پروژه کنترل سیلاب دروازه قرآن شیراز افتتاح شد

ایسنا/فارس پروژه آبخیزداری و کنترل سیلاب حوضه آبخیز دروازه قرآن شیراز که با نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شده با حضور رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و جمعی از مسئولان استان فارس به افتتاح رسید.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس پنج‌شنبه یکم آبان در آیین افتتاح این پروژه بیان کرد: با توجه به حادثه تلخ سیل پنجم فروردین ۹۸ و تصمیمات خوبی که به دنبال این حادثه گرفته شد، پروژه‌ای در بالادست دروازه قرآن در ابتدای آبزنگی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالحسن صمدنژاد ادامه داد: از ١٥ تیرماه امسال عملیات اجرایی این پروژه با شش بند سنگ ملاتی آغاز شد و در این راستا بیش از ٣١ هزار مترمکعب عملیات ملات سنگی با اعتبار ١٧.٦ میلیارد تومانی از محل صندوق ذخیره ارزی کشور آغاز شد.

صمدنژاد خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات اجرایی این پروژه طی دو ماه و نیم امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی به نام سردار شهید سپهید سلیمانی به افتتاح و بهره برداری رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان جنگل ها دروازه قرآن سیل شیراز قاسم سليماني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار سلماس در این جلسه با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های جهادی امور آب و فاضلاب با وجود چالش‌های موجود، بر پیگیری و رفع مشکلات مالی پروژه‌ها و تعریف پروژه‌های جدید در راستای محرومیت زدایی از طریق منابع مالی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تاکید کرد.

مدیرامور آب و فاضلاب سلماس نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت پروژه‌های دردست اجرا و برنامه‌های پیش بینی شده برای آینده در حوزه تامینآب شرب شهر و روستا‌های شهرستان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر