Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام صفایی با اشاره به استمرار کمک‌های مومنانه در مسجد امام حسن مجتبی(ع)، گفت: توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان و برپایی ایستگاه‌های سلامت همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) انجام می‌شود.

حجت الاسلام «مجید صفایی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برپایی ایستگاه سلامت در مسجد امام حسن مجتبی(ع) (واقع در شهرک علانین شهرری) خبر داد و اظهار کرد: با توجه به آغاز موج جدید بحران کرونا ایستگاه سلامت به منظور توزیع مواد بهداشتی و ژل ضدعفونی کننده دست و سطوح در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برپا شده است، به ویژه آنکه در شهرک علانین قشر مستضعف نیز ساکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد امام حسن مجبتی(ع) بیان کرد: فعالان این مسجد در نظر دارند، ضدعفونی معابر و خیابان های این شهرک همانند آغاز شیوع این ویروس را مورد توجه قرار دهند.

 

حجت الاسلام صفایی همچنین از توزیع 120 بسته معیشتی میان نیازمندان خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) و هفته وحدت توزیع این بسته های معیشتی در دستور کار قرار می گیرد، ضمن اینکه برای تعدادی از خردسالان پوشاک تهیه و توزیع خواهد شد.

 

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به فعالیت گروه جهادی این مسجد از ابتدای بحران کرونا تا کنون گفت: تهیه و توزیع بسته های معیشتی میان کارگران، کمک نقدی به متضرران و کسانی که کسب و کارشان را از دست دادند و فراهم کردن کسب و کار برای زنان سرپرست خانوار بخشی از اقدامات صورت گرفته از سوی این مسجد است.

 

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: جلساتی نیز با دیگر مساجد این منطقه به منظور رسیدگی به مشکلات اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی منطقه و تبادل پیرامون حل آسیب هایی همچون اعتیاد و ترویج فرقه های ضاله انجام می شود.

 

یادآور می شود، شهرک علانین دارای 50 هزار نفر جمعیت است که اقلیت هایی از اتباع ایرانی و غیرایرانی در آنجا سکونت دارند، به همین جهت یکی از رویکردهای فعالیتی مسجد امام حسن مجتبی(ع) تعامل و همکاری با مساجد پیرامونی مسجد است تا در انجام فعالیت ها موازی کاری صورت نگیرد.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک های مومنانه بسته های معیشتی 9 ربیع الاول هفته وحدت مسجد امام حسن مجتبی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران