Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، افشین ترکارانی روز پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست آموزش و پرورش شهرستان سلسله در دفتر فرماندار با بیان اینکه سلامت دانش آموزان و والدین آنها خط قرمز ما است، اظهار داشت: نباید به بهانه کسب درآمد با سلامت مردم بازی کرد، انتظار می رود مدیران با ستاد کرونا همراهی و همکاری بیشتری داشته و مانع تشکیل کلاس های این مدارس شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر مهمترین مسئله حفظ سلامت دانش آموزان است و می توان آموزش آنها را از طریق فضای مجازی و برنامه های در نظر گرفته شده تلویزیونی دنبال کرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش پس از نهاد خانواده دومین نهاد تاثیرگذار جامعه است، عنوان کرد: این نهاد با تعلیم و تربیت روحی و جسمی آینده سازان کشور سر و کار دارد و هر جامعه ای که زیربنای آموزش و پرورش آن درست طراحی شود قطعا هیچ مشکلی نخواهد داشت.

سرپرست آموزش و پرورش سلسله نیز با بیان اینکه الگوی فعالیت خود را براساس مشارکت و مشورت محوری بنا خواهم کرد، افزود: در این مسیر از ظرفیت نخبگان و کسانی که دغدغه آموزش و پرورش دارند استفاده خواهیم کرد و سعی می کنیم مجری خوبی برای اجرای طرح سند تحول بنیادین در شهرستان باشیم. 

گفتنی است در این مراسم علی پناه امیری به عنوان سرپرست آموزش و پرورش سلسله معرفی شد.

 علی پناه امیری دارای ۳۲ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش است.

پیش از این حسین فرهادی به مدت بیش از ۲ سال رئیس آموزش و پرورش شهرستان بود. 

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس لرستان سلسله پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس لرستان سلسله ویروس کرونا مدارس لرستان سلسله اخبار کنکور آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، با اعلام دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان های آبادان، خرمشهر، باوی، کارون، شادگان و اهواز فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت غیر حضوری شد.

براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است