Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از تشدید برخورد پلیس با رانندگان وانت بارها و نیسان‌های حمل بار که با خم کردن سپر روی پلاک آن را مخدوش و پوشش می‌دهند، خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی در خصوص برخورد با رانندگانی که پلاک‌های خودروهایشان را پوشش و مخدوش می‌کنند، اظهار کرد: عوامل پلیس راهور در سطح معابر پایتخت به صورت حضوری و یا با استفاده از دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف شهری به صورت مکانیزه با رانندگان وانت بارها و نیسان‌های حمل بار که با خم کردن سپر روی پلاک خودرو، شماره پلاک خودروهایشان را مخدوش و یا پوشش می هند و یا به هر نحوی شماره انتظامی خودرو را دست کاری و یا حتی با استفاده از کاورهای مختلف شماره پلاک خودرو را می‌پوشانند برخورد کرده و اعمال قانون می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: هرگونه تغییر در ارقام پلاک خودرو جرم بوده و قانون برای فرد متخلف مجازات تعیین کرده است و در صورت مشاهده مأموران پلیس علاوه بر جلوگیری از تردد این خودروها، راننده خودرو برای رسیدگی و برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی خواهد شد.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در پایان تاکید کرد: رانندگان توجه داشته باشند که پلاک وسیله نقلیه‌شان همواره باید همانند روز اولی که پلاک را تحویل گرفتند بدون هیچ گونه مخدوشی و دستکاری در محل خود نصب شده و برای پلیس قابل رؤیت باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پلاک خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۸۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در شبانه روز گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۱ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۱۲ هزار و ۶۱۴ فقره تخلف راهور نیز دیروز در شهرهای استان جریمه شدند که سه هزار و ۷۵ فقره از این تعداد تخلفات حادثه ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین دیروز ۱۰۸ فقره تصادف جرحی با ۱۱۴ مصدوم و ۵۸۱ فقره تصادف خسارتی در شهرهای استان رخ داده است.

سرهنگ اسدنژاد افزود: با رعایت قوانین راهور تا میزان زیادی از بروز تصادفات کاسته می شود.

دیگر خبرها

  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است