Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش‌گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عربی ۲۱، مردم بحرین که با شروع زمزمه‌های آشکار سازی عادی سازی روابط دولت بحرین و رژیم صهیونیستی با هشدار نسبت به آن، مخالفت گسترده خود را اعلام کرده بودند، با حضور در شبکه‌های اجتماعی، توفانی توئیتری به راه انداختند.

بر اساس این گزارش، فعالان بحرینی در ادامه اعتراضات خود به عادی سازی روابط به رژیم صهیونیستی، با راه اندازی هشتگ‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی، اقدام آل خلیفه در امضای توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فعالان شبکه‌های اجتماعی با استفاده از دو هشتگ (#بحرینیون_ضد_التطبیع) (به معنای بحرینی‌ها مخالفت عادی سازی هستند) و (#التطبیع_خیانة) (عادی سازی خیانت محسوب می‌شود) اقدام رژیم آل خلیفه در علنی کردن روابط پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را زیر سوال برده و اعلام کردند که نادیده گرفتن نظر مردم در خیانت به آرمان فلسطین نتیجه خوبی را برای آن‌ها به بار نخواهد اورد..

کاربران بحرینی شبکه‌های اجتماعی بر روی اولویت دادن به مسئله فلسطینن به عنوان مسئله اول جهان اسلام تاکید کرده و میانجی گری آمریکا برای ایجاد رابطه میان سران عرب و مقامات رژیم صهیونیستی را با هدف تبلیغات برای انتخابات پیش روی ریاست جمهوری آمریکا ارزیابی کردند.

«ابو حسین» یکی از کاربران بحرینی در صفحه توئیتر خود ضمن انتقاد از رژیم آل خلیفه نوشت: خائن به امت، دوست رژیم اشغالگر شده است.

همچنین کاربر دیگری در حساب کاربری خود عبارت «عادی سازی و صلح برای تضمین حقوق فلسطینیان» را از مسئولان بحرینی نقل کرد و نوشت: چنین اظهاراتی، سفاهت زیاد مسئولان را می‌رساند.

کاربر دیگری به نام «خالد» در صفحه توئیتری خود نوشت: مقامات امریکایی و اسرائیلی برای امضای توافق سازش به بحرین مسافرت می‎کند و این می‎تواند سرآغاز رویداد‌های تاسف بار در بحرین باشد.

یک کاربر دیگردر توییتر نوشت: «دیکتاتور حمد (پادشاه بحرین) با امضای توافق عادی سازی روابط، جای خود را در زباله دان تاریخ رزرو کرده است».

کاربر دیگری نیز با نام «ابن البحرین» با راه اندازی هشتگ «لا اهلا و سهلا» و نوشتن چند بیت شعر در مخالفت با عادی سازی روابط اعلام کرد: ملت بحرین هرگز به توافق سازش با رژیم صهیونیستی راضی نخواهند شد.

کاربر دیگر بحرینی به نام «فاطمه» نیز نوشت: فلسطین سرزمین ماست، موضوع ماست و هر اندازه برای عادی سازی روابط ما با اسرائیل تلاش صورت بگیرد، متقاعد نخواهیم شد؛ عزت خود را به بهای ناچیزی نخواهیم فروخت.

یکی دیگر از فعالان توئیتری با عنوان با اشاره به سفر اسرائیلی‌ها به بحرین گفت: ما به صهیونیست‌ها خوش‌آمد نمی‎گویم. ملت بحرین هرگونه عادی سازی را رد می‌کنند.

گفتنی است در ادامه اعتراض مردم بحرین به علنی شدن روابط میان منامه و تل آویو، جریان وفای اسلامی بحرین با صدور فراخوانی، خواستار حضور گسترده مردم این کشور در تظاهرات روز جمعه پیش رو در اعتراض به عادی سازی روابط منامه با تل‌آویو شد.

این جریان بحرینی در فراخوان خود نام «جمعة مقاومة التطبیع» (جمعه مقاومت در برابر عادی سازی روابط) را برای این تظاهرات برگزیده است.

تظاهرات مردم بحرین در روز جمعه در ادامه اعتراضات هر روزه مخالفان توافق سازش منامه با تل‌آویو صورت خواهد گرفت.

رهبران حزب الوفاق بحرین هم سه شنبه شب در تماس تلفنی با رهبران گروه‌های فلسطینی، ضمن محکوم کردن عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی، بار دیگر بر تعهد این گروه به اصول و پایبندی کامل مردم این کشور به آرمان ملت فلسطین به عنوان موضوع مرکزی و کلیدی خود تأکید کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توفان توئیتری عادی سازی روابط دولت بحرین رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی شبکه های اجتماعی عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رژیم صهیونیستی اجتناب‌ناپذیر است

به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، عزت الرشق افزود: رئیس‌جمهور کلمبیا می‌گوید دوران نسل‌کشی و نابودی یک ملت در برابر چشمان ما تکرار نمی‌شود و ما روابط خود را با (رژیم) اسرائیل قطع خواهیم کرد و همزمان هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه نیز اعلام کرد که کشورش تصمیم گرفته است به شکایت نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل در دیوان بین المللی دادگستری بپیوندد.

وی گفت: همه اینها مصادف است با تشدید انقلاب آگاهی جهانی که غزه در وجدان همه جهان شعله ور کرد و نقاب از استاندارد‌های دوگانه برخی از ابرقدرت‌ها و کشور‌هایی که در پشت شعار‌های حقوق بشری و آزادی‌های عمومی پنهان شده بودند، برداشت.

این عضو ارشد حماس در ادامه با بیان اینکه برخی از کشور‌ها از شعار‌های حقوق بشری برای تداوم هژمونی خود استفاده می‌کنند، افزود که این کشور‌ها حتی با مردم خود که خواستار آزادی ملت فلسطین هستند، برخورد می‌کنند.

الرشق در پایان گفت: اینها متغیر‌های اساسی هستند که نشان دهنده اجتناب‌ناپذیر بودن پایان رژیم اشغالگر است.

گوستاوو پترو رئیس جمهور کلمبیا روز چهارشنبه اعلام کرد که از فردا (پنجشنبه) روابط دیپلماتیک این کشور با رژیم صهیونیستی به طور کامل قطع خواهد شد.

رئیس جمهور کلمبیا پیشتر نیز رژیم صهیونیستی را به قطع روابط تهدید کرده و اظهار کرده بود: اگر مجبور شویم که روابط با (رژیم) اسرائیل را قطع کنیم، این کار را خواهیم کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • پیام عربستان به تل‌آویو درباره حمله به رفح
  • قدردانی حماس از اقدام کلمبیا در قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • استقبال حماس از قطع روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی
  • پایان رژیم صهیونیستی اجتناب‌ناپذیر است
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد