Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@00:36:51 GMT

افزایش سرقت تجهیزات شبکه های برق در سنندج

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۴۸۱۳

افزایش سرقت تجهیزات شبکه های برق در سنندج

کردستان- سرقت سیم و تجهیزات برق و سرقت انرژی الکتریکی و استفاده از برق غیر مجاز در شهرستان سنندج، مرکز استان کردستان افزایش یافته است.

محمدسعید سلطانی مدیر توزیع برق شهرستان سنندج با اشاره به اینکه سرقت تجهیزات و سیم‌های برق طی شش ماهه ابتدایی سال ۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ افزایش داشته است، گفت: در شش ماهه اول سال ۹۸ آمار سرقت سیم‌ها به میزان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم و به تعداد ۲۲۴ فقره بوده که این رقم در مدت مشابه در سال جاری به میزان ۵ هزار و ۳۸۶ کیلوگرم  در قالب ۳۵۰ فقره با رشد ۱۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۸ درصدی همراه بوده است. 

وی افزود: جمع ارزش ریالی سرقت انجام شده درسال جاری ۸۰۸ میلیون تومان برآورد شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کردستان تجهیزات برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد

سرهنگ حمید نوری   اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اسپیلت از منازل شهروندان درسطح شهرستان زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس شهرستان زابل، در نهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر اعضاء یک باند حرفه ای سرقت بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه ، ۳۶ متر کابل برق و تعدادی قطعات اسپیلت و لوازم سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد