Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بازرگانی مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با صدور پیامی چهاردهمین سالگرد فعالیت شرکت ایرانسل در سپهر خدمات ارتباطی ایران را تبریک گفت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

خانواده بزرگ ایرانسل

 چهاردهمین سالگرد حضور دومین اپراتور تلفن همراه کشور در سپهر خدمات ارتباطی ایران را به خانواده بزرگ و سخت کوش ایرانسل تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در اواسط دهه هشتاد، جامعه ایرانی، هنوز با ظرفیت‌های بی‌نظیر فناوری اطلاعات و ارتباطات آشنا نبود. در طول این سال‌ها، زیرساخت‌های ارتباطی به‌سرعت توسعه یافتند و همپای تقویت رقابت حاصل از حضور اپراتورهای مختلف، نسل‌های تازه خدمات ارتباطی و سرویس‌های متفاوت، به افراد و کسب‌وکارها، ناگهان منشاء تغییراتی عظیم در زندگی و زمانه ایرانیان شد. به‌جز اقتصاد دیجیتال که سهم آن رفته‌رفته در اقتصاد کشور، جای خود را می‌یابد، سیاست، فرهنگ، جامعه، آموزش، روابط، رفاه و تعاملات فردی و میان گروهی و جمعی، در هر سه سطح، تغییراتی وسیع را تجربه کرد.

بخشی از این تغییر عظیم، حاصل رویکرد و توانایی خانواده ایرانسل در عرضه مطلوب تلفن‌های دائمی و اعتباری، فراگیر کردن دامنه مشترکان به‌ویژه در نسل نوجوی جوان ایرانی، توسعه پوشش تلفن همراه و ارتقای چشمگیر ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران بود. این امر زیرساخت توسعه کسب‌وکارهای آنلاین در ایران بود و توسعه این کسب‌وکارها به رقابت در ارائه کالاها و خدمات منجر شد که رفاه بیشتر برای مصرف‌کنندگان در برداشته است. به‌این‌ترتیب، خانواده ایرانسل در این سال‌ها، نه‌تنها در توسعه چنین زیرساختی تلاش کرده است، بلکه با متنوع کردن خدمات خود، به یکی از بزرگ‌ترین کارفرماهای خرید خدمات در لایه‌های مختلف بدل شده است.

با فراگیر شدن نسل پنجم خدمات ارتباطی و ورود اینترنت اشیا به کشور، جامعه نوجو و هنوز جوان ایرانی، سطح دیگری از تغییر در زندگی و کسب‌وکار را به کمک اپراتورهای تلفن همراه و مجموعه عظیمی از کسب‌وکارهای داخل و بیرون اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات تجربه خواهند کرد. برای خانواده ایرانسل در آغاز این راه، روزگار خوش‌تری را آرزو می‌نمایم.

کد خبر 5054144 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد جواد آذری جهرمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایرانسل ویروس کرونا تحقیقات علمی فناوری فضایی واکسن کرونا شرکت دانش بنیان تولید دانش بنیان نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حاکمیت سایبری گوگل توییتر ایالات متحده امریکا ربات صنعت خودروسازی فناوری اطلاعات خدمات ارتباطی تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت

امتداد - دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی فرا رسیدن روز معلم را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، متن پیام دکتر ابراهیمی بدین شرح است:

                                                                                                                           باسمه تعالی
                                                                                                                         إنَّما بُعِثتُ مُعَلِّما
                                                                                             براستی که من معلم برانگیخته شدم( پیامبر اکرم ص)

دوازدهم اردیبهشت ماه، روز معلم و تقارن سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری با شهادت صادق ترین معلم جهان اسلام حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام)، فرصتی را فراهم می نماید تا از مساعی و اهتمام اساتید، مدرسان و کلیه فعالان عرصه های علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه که صادقانه درمسیر تحقق آرمانها و اهداف بانک قدم بر می دارند، سپاسگزاری نمایم.
بی تردید توسعه دانش و مهارتهای تخصصی مهمترین نقش را در مسیر اجرای برنامه تحول راهبردی و تحقق چشم انداز بانک سپه در افق ۱۴۰۴ خواهد داشت و لذا انتظار دارم با توجه به ظرفیتهای کسب و کاری بانک،گردش دانش شغلی، یکسان سازی سطح آگاهی کارکنان و تسلط ایشان به فرایندهای عملیاتی به منظور خلق تجربه ای متمایز، ماندگار و خوشایند برای تمام ذی نفعان و به تبع آن، افزایش سودآوری و تقویت جایگاه رقابتی بانک، بیش از پیش نمایان گردد و تمامی اساتید، مدرسان و فعالان حوزه توسعه سرمایه انسانی گامی فراتر از آموزش گذاشته و تفکر یادگیری را در ذهن کلیه کارکنان نهادینه نمایند.
در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه کارکنان در مسیر رشد و توسعه فردی و سازمانی، سربلندی شما عزیزان را در کلیه شئونات زندگی از درگاه خداوند متعال خواستارم. 

                                                                                                                      آیت اله ابراهیمی
                                                                                                                    مدیرعامل بانک سپه

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ژاپن بر روی اینترنت نسل۶، ۵۰۰برابر سریع‌تر از نسل۵ کار می‌کند!
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا
  • دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • اینترنت فورجی به قمر زمین می‌رود
  • حمایت ۲۷.۵ میلیاردی ستاد اتصال‌پذیری از ۲۵ طرح فناورانه
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا