Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@19:57:04 GMT

یاوران وقف و بقاع متبرکه اصفهان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۵۷۰۴

یاوران وقف و بقاع متبرکه اصفهان تجلیل شدند

۱۰ نفر از واقفان و فعالان بقاع متبرکه استان اصفهان در سطح ملی و استانی تجلیل شدند.


به گزارش خبرگزاری شبستان اصفهان، آئین تجلیل از یاوران وقف و بقاع متبرکه در سطح ملی و استانی در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.


در این مراسم از دو واقف استان اصفهان به صورت ویدئوکنفرانس در سطح ملی و هشت واقف و فعال در بقاع متبرکه در سطح استانی تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس از محمدصادقی برزانی از شهرستان شهرضا به دلیل وقف 220 رقبه و به ویژه وقف دو زمین به مساحت‌های 10 و 100 هکتاری که با نیات اجتماعی بوده و علی حمیدی نجف‌آبادی به دلیل وقف زمین یک هزار و 600 متر مربعی  که ارثیه مادرش بوده با نیت ساخت مسجد ومجموعه فرهنگی ورزشی، در سطح ملی تجلیل شد.


همچنین از آقایان محمدعلی شاه‌علی، رئیس هیئت امنای امامزاده احمد(ع) به دلیل اجرای طرح‌های خلاقانه برای برقراری ارتباط بین جوانان و امامزادگان و همچنین توزیع بسته‌های بهداشتی در بحران شیوع کرونا، محمدرضا کجانی، مدیرعامل بیمارستان خیریه حجت ابن حسن(ع) به دلیل خدمات ارزنده ارائه شده به صورت رایگان در این بیمارستان به افراد نیازمند، احمد لطفی مدیر اجرایی بقعه امامزاده کلثوم(س) به دلیل توسعه بقعه این امامزاده، عباس سلیمانی‌زاده، عضو هیئت امنای امامزاده سیدحبیب‌الله به دلیل اجرای فعالیت‌های عمرانی در این امامزاده، عباس آقایی، عضو هیئت امنا و مسئول مرکز افق امامزاده قهدریجان فلاورجان، حسن ملکوتی‌خواه قائم مقام خیریه امام محمد باقر در طرح افق در راستای رسیدگی به امور محرومین در حوزه اجتماعی، فرهنگی و قرآنی، که توزیع 200 هزار بسته بهداشتی بوده است، اکبر قبادی عضو هیئت مدیره خیریه امام محمدباقر(ع) به منظور اجرای اقدامات عمرانی، راه‌اندازی سالن اجتماعات، طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، تامین جهیزیه برای دختران نیازمند و بمانعلی مردانیان، پدر شهید مردانیان به دلیل وقف منزل خواهرش برای راه‌اندازی خانه عالم در تودشک در سطح استانی تجلیل شد.


گفتنی است در سطح شهرستان‌های استان نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی از اصحاب وقف و بقاع متبرکه امامزادگان تجلیل شد.

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: واقفان اصفهان وقف تجلیل بقاع متبرکه سطح ملی تجلیل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی چاه‌ روستای کرخنگان مروست

منصور فلاحتی مدیر امور آبفای مروست گفت: با توجه به کاهش آبدهی چاه‌های کرخنگان مروست و به منظور تامین آب پایدار برای گذر از فصل تابستان، حفر گالری و کف شکنی چاه‌های آب روستایی این شهرستان در برنامه این اداره قرار گرفت.

او به آغاز حفر گالری و کف شکنی چاه شماره ۲ روستای کرخنگان اشاره کرد و افزود: با بهسازی این چاه جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر از روستا‌های کرخنگان و برزگر از توابع بخش ایثار این شهرستان از آب شرب بهداشتی و پایدار و بهبود فشار آب بهره مند می‌شوند.

مدیر امور آبفای مروست عمق این چاه را ۷۰ متر عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر دبی این چاه سه لیتر بر ثانیه است و پیش بینی می‌شود بعد از عملیات بهسازی دبی آن به هفت لیتر بر ثانیه برسد.

فلاحتی با بیان اینکه این روستا دارای دو حلقه چاه فعال بوده که آب شرب و بهداشتی آن را تامین می‌کند، اظهار داشت: این پروژه با اعتبار حدود شش میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی شروع و در حال اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • بهسازی چاه‌ روستای کرخنگان مروست
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر