Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: با تاییدیه وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، دستورالعمل اجرای فوق العاده جذب و بازار کار که برای ارتقای وضعیت کارکنان به تصویب هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران رسیده بود، برای کارکنان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور، محاسبه و اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح وضعیت معیشتی کارکنان شرکت مخابرات ایران یکی از اولویت‌های اصلی شرکت است، در تشریح این دستورالعمل گفت: اجرای فوق العاده جذب برای تمامی سطوح سازمانی کاردان و کارمند، کارشناس و مشاغل مدیریتی صورت می‌پذیرد؛ و براساس درصدی از مزد شغل ماهانه همکاران از تاریخ ۹۸/۱۱/۲۲ محاسبه و پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: با تاکید بر اینکه اجرای فوق العاده جذب به منظور ارج نهادن به تخصص و تلاش همکاران و ارتقا بهره وری در شرکت با حمایت و همکاری هیئت مدیره صورت گرفته است، گفت: موارد مربوط به فوق‌العاده جذب و بازار کار طبق مقررات آئین‌نامه استخدامی عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید

ارائه تمامی خدمات پرداختی تلفن ثابت از طریق سامانه ۲۰۲۰

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار مخابرات ایران شرکت مخابرات ایران فوق العاده جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها

به گزارش جماران؛ به نقل از عصرایران، در روز سه شنبه مجمع انجمن صنفی پایگاه های خبری استان تهران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این انجمن برگزار شد.

در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳) با ۱۲ رأی، فاتح (سیتنا) با ۱۱ رأی، امیری(تابناک) با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران) با ۹ رأی و بربریان (اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه) با ۷ رأی و آقای مقدم (الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت