Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی همدان روز پنجشنبه در این آیین گفت: تا امروز ۲۳ هزار متقاضی در سامانه این طرح نام نویسی کرده اند که از این تعداد اطلاعات ۹ هزار و ۷۹۹ متقاضی پالایش شده است.

داریوش حسینی با اشاره به اینکه در مجموع  ۶۰ هزار ۱۱ متر مربع زمین برای اجرای این طرح واگذار شده است، اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های تامین زمین، تا به امروز برای هفت هزار و ۷۴۵ واحد این طرح، زمین تحصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: به منظور جبران کمبود زمین، پیشنهاد گسترش شهرهای همدان و ملایر ارایه شده است.

حسینی بیان کرد: از تعداد افراد متقاضی این مسکن‌ها، تا امروز یک هزار و ۳۰۸ متقاضی وجه اولیه را واریز کردند.

وی ادامه داد: هر متقاضی باید ۴۰ میلیون تومان وجه اولیه واریز کند که در مجموع تا کنون نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان جمع آوری شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان تاکید کرد: به افرادی که وجه واریز نکردند تذکرات لازم از طریق ارسال پیامک، داده شده است.

وی بیان کرد: ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کارگزاران این طرح هستند.

حسینی افزود: برای اجرای این طرح، عملیات ساخت یک هزار و ۳۰۰ واحد به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، یک هزار و ۵۰۰ واحد به ستاد اجرایی فرمان امان و تعدادی در قالب گروهی به تعاونی ها و افراد شخصی واگذار شده است.

وی عنوان کرد: برای ساخت مسکن و اجرای طرح اقدام ملی و تولید مسکن، تعهد این استان ساخت ۲۳ هزار واحد مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان افزود: در طرح اقدام ملی و تولید مسکن شهر همدان، خانه‌های مسکونی در کوی شهید مدنی،کوی شهید بهشتی و شهرک فرهنگیان ساخته می‌شود.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) همدان نیز گفت: به منظور اجرا و آغاز عملیات ساخت طرح اقدام ملی و تولید مسکن، فراخوان پیمانکاران انجام شده است.

علی چهاردولی با اشاره به اینکه شهرداری همدان مشارکت خوبی برای اجرای این طرح داشته است، اظهار داشت: برای اجرای این طرح، ۱۰۴ واحد در شهرک مدنی در مرحله برآورد عوارض شهرداری و ۴۸۰ واحد در شهرک فرهنگیان که بخشی از آن رفع معارض شده در دست اجرا است.

وی ادامه داد: ۶۰۹ واحد نیز در شهرک بهشتی داریم که در مرحله تهیه نقش اولیه است و درخواست داریم در این منطقه تعداد واحدها افزایش یابد.

بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ همدان با وسعت نزدیک به ۲۰ هزار کیلومتر مربع، حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار تن جمعیت دارد و تراکم نسبی ۸۸ نفر در هر کیلومتر مربع، استان همدان را در ردیف یکی از پرتراکم‌ترین استان‌های کشور قرار داده‌است.

در قالب طرح اقدام ملی مسکن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده شهری و ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای کوچک ساخته می‌شود.

متاهل و سرپرست خانوار بودن، سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا، توانایی پرداخت اقساط، توانایی تامین هزینه ساخت و نیز فاقد مالکیت مسکونی از سال ۱۳۸۴ به بعد از جمله شرایط مورد نیاز برای متقاضیان دریافت مسکن ملی است.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات مسکن همدان مسکن پروندهٔ خبری افتتاح طرح‌های مسکن در کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات مسکن همدان مسکن طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات مسکن همدان مسکن اخبار کنکور برای اجرای این طرح هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر