Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صفدر سیاوشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت شهرستان پلدختر با افزایش چشمگیر شمار مبتلایان مطلوب نیست و تجمعات و مراسم نیز هر روز به این شرایط دامن می زند.

وی اظهار داشت: کادر درمان به شدت خسته و ضعیف شده اند، امکانات و تجهیزات درمانی شهرستان برای مقابله با کووید ۱۹ کافی نیست و بیمارستان ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: برخی افراد با وجود اطلاع از وضعیت قرمز شهرستان اصرار دارند مراسم ترحیم و عروسی را برگزار کنند و جای تاسف دارد که برخی نیز مقید به حضور در این مجالس هستند.

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: در این شرایط سخت و اسفناک، همراهی و مشارکت مردم با کادر درمان، تنها گزینه اثرگذار در مقابله با کرونا و جلوگیری از افزایش بی رویه تعداد مبتلایان است.

سیاوشی ادامه داد: با توجه به اینکه مجالس شادی و عزا نقش تعیین کننده‌ای در افزایش شمار مبتلایان به کرونا دارد انتظار می رود برگزاری این گونه مراسم ممنوع شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر تصریح کرد: مردم سلامت خود و جامعه را با استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شرکت نکردن در تجمعات، پرهیز از سفر و شستن مکرر دست ها حفظ کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سلامت پلدختر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سلامت پلدختر ویروس کرونا سلامت پلدختر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 فریبا  کوشا رییس بیمارستان خاتم در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به معاون فرهنگی اجتماعی استان و همکاران شان آرزوی توفیق برای امنیت سازان استان نمود

 در ادامه سرهنگ علی رحیمی ضمن تبریک هفته سلامت و برشمردن نقاط مشترک پلیس و کادر درمان در جهت امنیت روانی و اجتماعی جامعه افزود: کارشناسان بهداشت و آموزش همگانی انتظامی پلیس آمادگی ارائه راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دارند.

 در ادامه با اهدا لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات سرکارخانم دکتر کوشا رییس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان تقدیر و در پایان نیز معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با حضور در بخش کلینیک از کادر درمان نیز به مناسبت هفته سلامت با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • علت افزایش فشار داخل سر و راه های درمان آن