Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این سریال که از یکشنبه چهار آبان روی آنتن می‌رود بازیگرانی از جمله سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیر حسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میر علمی به ایفای نقش می‌پردازند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جواد رضویان و سیامک انصاری در چند ماه اخیر در حال ساخت سریالی مشترک به تهیه کنندگی مهدی فرجی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریالی طنز که به تازگی تیزرهای آن نیز روی آنتن شبکه رفته است.

رضویان پیش از این هم در ساخت چند مجموعه طنز دست داشته است و در سال ۹۴ یک مجموعه ترکیبی با نام «سه شو» را در شبکه سه کارگردانی کرد. از موفق‌ترین کارهای رضویان البته می‌توان به «قرارگاه مسکونی» اشاره کرد که در زمان پخش مخاطبان فراوانی هم داشت و حالا تجربه جدید او همکاری مشترکی با سیامک انصاری است و دو نفره این سریال را کارگردانی کرده‌اند.

مهدی فرجی نیز تهیه کننده این سریال این روزها درگیر ساخت فصل سوم «نون.خ» است که هر دو فصل قبلی آن با موفقیت و اقبال زیاد مخاطبان و رسانه‌ها مواجه شد و حالا باید دید حاصل این همکاری سه نفره می‌تواند پس از مدت‌ها به یک طنز سرحال در شبکه سه منجر شود؟

در این سریال که از یکشنبه چهار آبان روی آنتن می‌رود بازیگرانی از جمله سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیر حسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میر علمی به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال از هفته آینده هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهنگی جواد رضویان سیامک انصاری طنز سیامک انصاری جواد رضویان روی آنتن شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره بامزه جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: موتورسواری جواد رضویان وسط برنامه تلویزیونی (فیلم) دوبله جالب جواد رضویان با لهجه قمی (فیلم) صحبت‌های جالب جواد رضویان درباره چند اصطلاح قمی (فیلم)

دیگر خبرها

  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • خاطره بامزه جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان (فیلم)