Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معاون عمرانی استاندار بوشهر روز پنج‎شنبه در آیین یاد شده گفت: ۶۲۶ واحد مسکن مهر استان بوشهر در چهار شهر بوشهر، گناوه، برازجان و عالیشهر به بهره‎برداری رسیدند.

مهرداد ستوده افزود: برای احداث این شمار واحد مسکن مهر در استان بوشهر در مجموع ۴۳ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۶۰ درصد از مراحل آماده سازی و افتتاح واحدهای مسکن مهری که امروز بهره ‏برداری شد در دولت تدبیر و امید به سرانجام رسیده است.

ستوده اظهار داشت: همزمان با افتتاح ۶۲۶ واحد مسکن مهر عملیات اجرایی و احداث ۷۹۸ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن نیز در استان بوشهر آغاز شد.

وی گفت: اجرا این طرح شروعی بر نهضت احداث مسکن با قیمت مناسب برای اقشار مختلف جامعه است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید عالیهشر نیز گفت: از مجموعه سهمیه استان در طرح ملی اقدام مسکن عملیات اجرایی ۳۹۴ واحد آن در عالیشهر آغاز شد.

علی مقاتلی افزود: از مجموع ۲۰۰ هزار سهمیه شهرهای جدید در طرح ملی اقدام مسکن سهم عالیشهر در مرحله نخست ۲ هزار و ۲۵۰ واحد است.

وی اظهار کرد: برنامه اجرا یکهزار و ۵۰۰ واحد این طرح در سال ۹۹ عملیاتی می‎‌شود.

مقاتلی افزود: کل متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان بوشهر برای شهر جدید عالیشهر ۳ هزارو ۳۸۳ نفر بود که با پایش صورت گرفته تاکنون ۲۸۹ نفر واجد شرایط شناسایی شدند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر اظهار داشت: در این زمینه اکنون عملیات اجرایی ۱۸۰ واحد مسکونی در قالب هفت پروژه آغاز شده و اجرا عملیات ۲۱۴ واحد نیز در قالب واگذاری زمین با تعهد ساخت به سرمایه‏ گذار واگذر شده است.

وی بیان کرد: از این شمار افراد واجد شرایط تاکنون ۸۶ نفر با ارائه مدارک موردنیاز، آورده اولیه خود نیز پرداخت کردند.

مقاتلی ادامه داد: انتظار است سایر متقاضیان نیز با تحویل مدارک موردنیاز و آورده اولیه در موعد مقرر به روند اجرا پروژها کمک کنند.

وی گفت: در شهرجدید عالیشهر براساس تفاهمنام ه‏های صورت گرفته در سطح ملی سهم هر کدام از مجموعه‎های نیروهای مسلح، آموزش و پرورش و تعاونی‎های کارگری زیرمجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ترتیب ۶۰۰، ۶۱۰ و ۵۰۰ واحد مسکونی از طرح ملی اقدام مسکن در عالیشهر است.

مقاتلی اظهار داشت: از محل نام نویسی شهروندان در سامانه طرح اقدام ملی نیز یکهزار و ۵۰۰ واحد احداث می ‏شود که مجموع آن طی امسال و سال آینده عملیاتی می‌شوند.

برچسب‌ها بوشهر دولت تدبیر و امید برازجان حسن روحانی عالی شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دولت تدبیر و امید برازجان حسن روحانی عالی شهر بوشهر دولت تدبیر و امید برازجان حسن روحانی عالی شهر اخبار کنکور عملیات اجرایی استان بوشهر واحد مسکونی آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،  رئیس کل دادگستری استان قم در این مراسم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

حجت الاسلام مظفری افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

دیگر خبرها

  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن