Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@21:49:47 GMT

حراج ۱۰ میلیون دلاری نقاشی بنکسی در لندن

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۷۰۳۲

حراج ۱۰ میلیون دلاری نقاشی بنکسی در لندن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌پی، نامدارترین هنرمند گمنام خیابانی دنیا نقاشی «مونه را نشانم بده» را سال ۲۰۰۵ بر اساس تابلوهای نیلوفرهای آبی کلود مونه خلق کرده و البته چند تغییر در آن داده بود؛ از جمله گذاشتن چند سبد خرید و یک کله‌قندی که از ابزارهای نوین روان‌سازی رفت و آمد در خیابان‌هاست.

پیشگویی ۱۰ سال پیش بنکسی از سرانجام برگزیت | شامپانزه‌ها در مجلس عوام

تابلو بنکسی با برآورد ارزش ابتدایی ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ تا پنج میلیون پوند به حراجی شامگاه چهارشنبه ساثبیز در لندن آمد و در یک ماراتن ۹ دقیقه‌ای نفسگیر بین پنج خریدار و مجموعه‌دار پیگیر، سرانجام فراتر از پیش‌بینی‌ها به مبلغ حدود ۷.۵ میلیون پوند (کمی کمنر از ۱۰ میلیون دلار) به فروش رسید.

«مونه را نشانم بده» دومین نقاشی گران بنکسی پس از «پارلمان واگذارشده» است که سال گذشته ۹.۹ میلیون پوند چکش خورده بود. این نقاش خیابانی پیش‌تر تابلوهایی هم بر اساس آثار بزرگانی چون ونسان ونگوگ، ادوارد هوپر و اندی وارهول خلق کرده است.

کد خبر 559390 برچسب‌ها هنرهای تجسمی بنكسي

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هنرهای تجسمی بنكسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردند، همچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.

سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.

شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری و فرمانداری مراجعه و مطالبه خود را پیگیری کردندو به نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان و رفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین
  • (تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • (ویدئو) رنج حیوانات خانگی و خیابانی در پی گرمای بی‌سابقه در آسیا
  • عزاداری خیابانی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) در تبریز
  • ببینید | تغییر شیفت خیابانی
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • راز «نفرین توت عنخ آمون» که بیش از ۲۰ نفر را کشت سرانجام فاش شد
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده