Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، مرتضی قاطع روز پنجشنبه در آیین تجلیل از اصحاب رسانه ورزشی‌نویس و قهرمانان ورزش قایقرانی استان اردبیل افزود: رتبه هیات قایقرانی استان اردبیل در سال ۹۶ در کشور ۲۶ و در سال ۹۷ رتبه آن ۱۶ بود که با تلاش همکاران و بر اساس اعلام فدراسیون در بین استان‌های کشور پارسال رتبه نهم را کسب کرد.

وی اظهارداشت: امیدواریم امسال با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و تلاش ورزشکاران و تمامی دست‌اندرکاران هیات قایقرانی استان اردبیل جزو پنج هیات برتر کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات هیات قایقرانی استان بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس مسابقات انتخابی قایقرانی استان در بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های آب‌های آرام و رویینگ در دریاچه شورابیل برگزار شد.

وی اضافه کرد: نفرات برتر این مسابقات به عنوان نمایندگان استان در مسابقات قهرمانی کشور که در دریاچه آزادی تهران برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

او خواستار حمایت مالی  بخش خصوصی از قایقرانی استان شد و ادامه داد: پارسال شرکت آرام صنعت کشاورز اسپانسر تیم کانوپولو استان اردبیل بود که این تیم موفق به کسب مقام چهارم لیگ و  رتبه سوم مسابقات قهرمانی کشور شد.

رییس هیات قایقرانی استان با بیان اینکه اردبیل استعدادهای زیادی در رشته ورزشی قایقرانی دارد، گفت: سال گذشته برای اولین بار در بخش استعدادهای زیر ۱۶ سال کشور ورزشکاران این استان موفق به کسب رتبه اول شدند.

قاطع از فعالیت ۱۵۰ ورزشکار در رشته ورزشی قایقرانی در نقاط مختلف استان خبرداد و افزود: تعداد ورزشکاران خانم فعال در رشته ورزشی قایقرانی در منطقه بیشتر از آقایان است.

وی اظهارداشت: حضور ورزشکارانی چون سالار محسن‌زاده، رضا دباغ اویسی، معین پوروثوق، صالح برغمدی و کیمیا علیپور از اردبیل در رده‌های سنی مختلف در تیم ملی کشورمان بیانگر استعدادها و پتانسیل‌های رشته ورزشی قایقرانی استان است.

وی با اشاره به فعالیت هیات قایقرانی در چهار شهرستان اردبیل، گرمی، پارس‌آباد و مشگین‌شهر بیان کرد: فعالیت در این رشته ورزشی بستگی به شرایط آبی هر منطقه و شهرستان دارد و می‌توان در سایر شهرستان‌هایی که دارای سدهای آبی هستند، رشته ورزشی قایقرانی را فعال کرد.

او در زمینه فعالیت رشته قایقرانی در شرایط کرونایی اضافه کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های ورزشی رشته قایقرانی در محیط باز مانند دریاچه شورابیل انجام می‌شود، از اردیبهشت ماه به محض اینکه مجوز شروع فعالیت از ستاد ملی کرونا صادر شد ورزشکاران تمرینات خود را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شروع کرده‌اند.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی پایگاه قایقرانی در دریاچه شورابیل اردبیل این استان به یکی از قطب‌های رشته ورزشی قایقرانی در کشور تبدیل خواهد شد.

رییس هیات قایقرانی استان اردبیل گفت: امسال برای اولین بار در مسابقات لیگ کشور در رشته رویینگ تیم استان اردبیل شرکت خواهد کرد.

در این آیین علاوه بر ورزشی‌نویسان استان اردبیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار عقیل عرش‌نشین و ایرج آسمانی تجلیل شد.

برچسب‌ها قایقرانی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قایقرانی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل قایقرانی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اخبار کنکور هیات قایقرانی استان اردبیل رشته ورزشی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی ظهر جمعه در حاشیه برگزاری مسابقه بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم برای توسعه زیرساخت‌های رشته کشتی در سطح استان اردبیل در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر احیای ظرفیت‌های مغفول رشته کشتی در اردبیل افزود: پهلوانان و قهرمانان اردبیلی بسیاری در رشته‌های مختلف اعم از کشتی، همچون رحیم علی‌آبادی، احد پازاج و افشین بیابان‌گرد با افتخارات بین‌المللی برای کشورمان عزت و سربلندی به ارمغان آورده‌اند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه نباید تقدیر و قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی پهلوانان و قهرمانان کشورمان در رشته‌های مختلف همچون کشتی فراموش شود، ادامه داد: قدردانی از قهرمانان و پهلوانان وظیفه‌ای همگانی محسوب می‌شود.

عاملی راه اندازی جام صفوی را یکی از روش‌های تبیین خدمات صفویه و اردبیل به ایران دانست و بیان کرد: خاندان صفوی در زمان حکومت خود اقدامات بسیار اساسی در حوزه هویت ایرانی، حفظ و حراست از خاک کشورمان، مذهب، معماری، اقتصاد و… انجام دادند که فراموش‌نشدنی است.

کد خبر 6089028

دیگر خبرها

  • قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود
  • زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور