Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:37:19 GMT

گیلان امتیاز تیم سوپر لیگ بسکتبال را خریداری کرد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۷۲۱۶

گیلان امتیاز تیم سوپر لیگ بسکتبال را خریداری کرد

محمد رفیعی روز پنجشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توافقات انجام شده، امتیاز تیم بسکتبال بانوان سپهرداد تهران که در رقابت های سوپر لیگ کشور حضور دارد، به مدت دو سال در اختیار گیلان قرار گرفت و این تیم با نام سپهرداد گیلان در مسابقات سوپر لیگ کشور حضور می یابد.

محمد رفیعی افزود: بازیکنان تیم بسکتبال سوپر لیگی سپهرداد گیلان نیز ترکیبی از بازیکنان بومی و غیربومی تشکیل می شود تا این تیم با قدرت در رقابت های بسکتبال سوپر لیگ کشور حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین مربیان بومی و غیربومی نیز در کادرفنی این تیم حضور خواهند یافت که طبق توافقات انجام شده، عباسی مدرس و مربی نامی بسکتبال کشور به عنوان سرمربی هدایت تیم بسکتبال بانوان سپهرداد گیلان را در رقابت های سرپر لیگ کشور برعهده خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تاکنون ۱۲ تیم برای حضور در رقابت های بسکتبال سوپر لیگ بانوان کشور اعلام آمادگی کرده اند که البته هنوز قرعه کشی و زمان بازی این رقابت ها اعلام نشده اما تیم بسکتبال بانوان سپهرداد گیلان با قدرت به تمربنات خود ادامه می دهد تا با آمادگی کامل در این مسابقات حضور یابد.

وی بیان کرد: با توجه به علاقه مندی جامعه بسکتبال گیلان امید است که سال آینده نیز بتوانیم در بخش آقایان،  امتیاز یک تیم لیگ برتری را به گیلان انتقال دهیم تا این استان در لیگ برتر بسکتبال مردان کشور نیز صاحب تیم شود.

رئیس هیات بسکتبال استان گیلان خاطرنشان کرد: هم اینک و برای اولین بار  در تاریخ بسکتبال گیلان ۶ باشگاه خصوصی در گیلان در لیگ های دسته اول و دسته دوم کشور در بخش های بانوان و آقایان فعالیت دارند که از ین تعداد ۳ تیم در لیگ دسته اول بسکتبال آقایان، یک تیم در لیگ دسته اول بسکتبال بانوان و دو تیم در لیگ دسته دوم بانوان کشور حضور دارند.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی بسکتبال گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی بسکتبال گیلان رشت فدراسیون های ورزشی بسکتبال گیلان اخبار کنکور بسکتبال بانوان تیم بسکتبال کشور حضور سوپر لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان دیدار سوم تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز (شنبه) در شرایطی به پایان رسید که شاگردان مصطفی هاشمی موفق شدند با غلبه بر مهرام، به فینال این رقابت‌ها راه یابند.در این دیدار مهرامی‌ها تا دقیقهٔ آخر با پنج امتیاز پیش افتاده بودند؛ اما هشت امتیاز پیاپی بازیکنان گرگان، برتری را به این تیم برگرداند و گرگان در پایان ۸۹ بر ۸۴ برنده شد.پری پتی بازیکن آمریکایی مهرام در این بازی بهترین عملکرد خود را در مرحله حذفی داشت و ۳۴ امتیاز (۶ از ۱۰ پرتاب سه امتیازی)، ۳ ریباند و ۳ پاس گل داشت. هولمن هم ۱۵ امتیاز و ۱۳ ریباند ثبت کرد.  ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ پاس گل و ۳ توپربایی در کنار ویل چری با ۲۲ امتیاز، ۸ ریباند، ۷ پاس گل و ۴ توپ ربایی بهترین بازیکنان گرگان بودند. گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر این سری به فینال این رقابت‌ها صعود کرد و باید  منتظر برندهٔ سری طبیعت-ذوب آهن در فینال بماند.

شهرداری گرگان همچنین یک بازی حساس در بیروت برابر تیم الریاضی لبنان در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا را پیش رو دارد که در صورت برتری در این بازی، عنوان نخست این رقابت‌ها را نیز کسب خواهد کرد. این دیدار ۱۹ اردیبهشت‌ در بیروت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • بسکتبال NBA | از این گرگ‌ها باید ترسید
  • آب سد سفیدرود رهاسازی شد
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!