Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@16:43:55 GMT

تهیه نقشه ردیابی بیماران کرونایی استان تهران

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۷۳۴۲

تهیه نقشه ردیابی بیماران کرونایی استان تهران

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، با پیشنهاد دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران به دکتر آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های تکنولوژیک این وزارت در تهیه نقشه و ردیابی بیماران در استان تهران، همکاری بین این دو نهاد افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از محورهای اصلی این همکاری می‌توان به  تهیه نقشه‌های تردد و تجمع بیماران در شهر تهران به منظور کنترل و جلوگیری از گسترش بیماری به سایر نقاط شهر اشاره کرد که اجرای این طرح می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از این اپیدمی در کشور داشته باشد.  

تامین زیر ساخت‌های ارتباطی برای فعالیت‌های دورا پزشکی (تله مدیسین)  به منظور بهره‌مندی از عدالت پزشکی و دسترسی بیشتر همگان به خدمات تخصصی پزشکی از جمله جراحی‌ها و اقدامات تشخیصی از راه دور برای همه نقاط کشور یکی از موارد مهم این همکاری است که به زودی فاز اول آن در یکی از بیمارستان های شهر تهران اجرایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اجرایی شدن تفاهم های صورت گرفته، نمایشگاه توانمندی‌های هر دو حوزه فناوری اطلاعات و سلامت بر بسترهای ICT و IOT یا اینترنت اشیاء با حضور شرکت های دانش بنیان و فعالان این صنعت نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078091 برچسب‌ها کرونا ویروس ردیابی بیماران کرونایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا ویروس ردیابی بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر خواهد بود.

 سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • امیر آشتیانی عازم قزاقستان شد
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • نقشه شهر دار الخلافۀ ناصری تهران + عکس
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی