Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل ورزش و جوانان کردستان آگهی فراخوان ریاست هیأت شطرنج استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از  پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در اجرای آیین ­نامه برگزاری مجامع انتخاباتی رئیس هیأت­ های ورزشی استان ­ها، اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان از متقاضیان تصدی ریاست هیأت شطرنجاستان با شرایط ذیل ثبت نام می­نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متقاضیان می­توانند با در دست داشتن مدارک زیر از تاریخ 99/07/29 به مدت هفت روز کاری از ساعت 8 لغایت 14 تا پایان وقت اداری 99/08/7 به اداره کل ورزش و جوانان استان، کارشناس امور مجامع انتخابات مراجعه نمایند.   تکمیل فرم مشخصات فردی عکس پرسنلی 3 قطعه 4 *3 ارائه تصویر برابر با اصل حداقل مدرک لیسانس (2سری)   *تبصره: مدرک تحصیلی فوق دیپلم برای افرادی که قبلاً یکدوره ریاست هیأت استان را بر عهده داشته اند، قابل قبول خواهد بود.   ارائه تصویر برابر با اصل تمام صفحات شناسنامه (2سری) ارائه تصویر برابر با اصل کارت ملی (2سری) ارائه تصویر برابر با اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان (2سری) در صورت شاغل بودن مدت سابقه کار یا حکم کارگزینی ارائه گردد ارائه برنامه پیشنهادی برای تصدی ریاست هیأت مذکور ارائه برگه عدم سوءپیشینه کیفری و عدم اعتیاد به مواد مخدر دارا بودن حداقل 25 سال تمام حضور فرد متقاضی در هنگام ثبت نام الزامی است   *چنانچه پرسنل نیروهای مسلح، داوطلبین احراز پست ریاست هر یک از هیأت­های ورزشی استانی باشند، لازم است جهت حضور در فرآیند ثبت نام، معرفی نامه کتبی و رسمی از سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح را به دبیر مجمع ارائه نمایند.   *هیأت­ های استانی با مجوز لازم از سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح می­توانند نسبت به بکارگیری پرسنل نیروهای مسلح در هیأت مربوطه اقدام نمایند.   نظر به اهمیت ساماندهی رسیدگی به شکایات وارده از سوی نامزدهای شرکت کننده در انتخابات هیأت­های استانی، طی بخشنامه شماره 9715/32/ص به تاریخ 1394/04/30 مقرر گردیده است افراد معترض به فرآیند انتخابات و نتیجه آن حداکثر ظرف مدت 10 روز پس از برگزاری انتخابات شکایات خود را به همراه مستندات مربوط جهت رسیدگی به امور مجامع وزارتخانه ارسال نمایند.   * معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان *

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان شطرنج اداره کل ورزش و جوانان نیروهای مسلح ریاست هیأت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی

نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. 

 براساس بند فوق کلیه شناورهای هر شرکت کشتیرانی بین المللی که کشتی هایش به بنادر رژیم صهیونیستی وارد شود در فهرست اهداف نیروهای مسلح یمن قرار گرفته و تردد آنها در محدوده عملیاتی نیروهای مسلح یمن ممنوع خواهد شد.

افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمنفرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها در برابر یمن عاجز استپروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد کردستان
  • استخرهای شنا در آذربایجان شرقی نیازمند بازسازی اساسی هستند
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند