Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@22:02:17 GMT

آغاز آبرسانی سیار به حاشیه‌نشینان چابهار

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۷۵۸۴

صراط: آرشام هنرکار در این مراسم با اشاره به اینکه مناطق وسیع حاشیه‌نشین چابهار فاقد حتی یک متر لوله‌گذاری آب و فاضلاب هستند، افزود: در قالب این طرح تحت عنوان جهاد آبرسانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ۱۲ تانکر سیار روزانه حداقل چهار مرحله به طور رایگان به مردم مناطق حاشیه‌نشین کمب، کمب للو، کمب مراد آباد، بل سر، میر آباد، مراد آباد، هوت آباد، عثمان آباد، رمین، جنگلوک و نوک آباد آبرسانی سیار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: پیش از این مردم مستضعف ساکن در این مناطق آب را از تانکر‌های شخصی خریداری می‌کردند که با توجه به شرایط بد معیشتی آنان هزینه‌های سنگینی بر خانوار‌ها تحمیل می‌شد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سفر اخیر رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به جنوب این استان و بازدید از حاشیه شهر چابهار مصوبات خوبی برای کمک به حاشیه‌نشینان در پی داشت.

وی ادامه داد: از جمله این مصوبات ساخت مراکز بهداشتی و درمانی و مدرسه برای نقاط حاشیه‌نشین و فاقد زیرساخت در چابهار بود که مقدمات آن انجام شده و در حال جانمایی و تهیه نقشه برای آغاز عملیات اجرایی است.

هنرکار از دیگر مصوبات سفر رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را به جنوب سیستان و بلوچستان آبرسانی سیار با تانکر به مردم مناطق یازده‌گانه حاشیه‌نشین چابهار عوان کرد.

فرماندار شهرستان چابهار نیز با اشاره به اینکه بیش‌از ۷۰ هزار نفر در حاشیه این شهر بدون امکانات اولیه برق، آب، بهداشت، مدرسه سکونت دارند، گفت: از اینکه آبرسانی سیار بعد از چند دهه آغاز شده قابل تقدیر است.

رحمدل بامری افزود: در شهر چابهار آب جیره بندی است و در روستا‌ها برای هر نفر روزانه ۱۵ لیتر آبرسانی سیار می‌شود که نیاز است با شیرین سازی آب دریا و تکمیل طرح‌های آبرسانی آب شبانه‌روزی مردم تامین شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: چابهار آبرسانی حاشیه نشینان بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان صراط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی آبرسانی سیار حاشیه نشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: تسهیلات به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با نرخ پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

دیگر خبرها

  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • رد پای لابی صهیونیستی در هیاهوی دوباره خارج نشینان | توماج، اسم رمز فراموشی فاجعه غزه
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد