Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی دو روز اخیر ۲۰ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی و ۱۰ واحد صنفی پلمب شدند.

"روح الله باقری" در حاشیه بازدید از بازار یاسوج، افزود: در راستای نظارت، رصد و پایش روزانه بازار، گشت های مشترک ویژه ای را با حضور تعزیرات حکومتی، نماینده دادستانی، بهداشت محیط، بازرسان اتاق اصناف، دامپزشکی و دیگر دستگاه های همکار برنامه ریزی کردیم که بازرسی ها در دو نوبت صبح و کل بازارهای استان و شهرستان ها انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: کلیه تخلفات صنفی زیر ذره بین بازرسان قرار دارند و با هر واحد صنفی که از قوانین و مقررات اعم از گرانفروشی، عدم ارائه فاکتور، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و دیگر قوانین عدول کند، به جد برخورد خواهیم کرد.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: برخورد ما با این اصناف قاطع و بازدارنده خواهد بود، برگه جریمه تشکیل داده، به تعزیرات حکومتی ارسال و با حضور قاضی محل صنف متخلف را پلمب خواهیم کرد.
باقری عنوان کرد: واحدهای صنفی که تخلفات مکرر دارند و به تذکرات توجه نمی کنند، حتما ابطال و تعلیق پروانه کسب آن ها را در دستور کار قرار خواهیم داد.
وی ادامه داد: طی دو روز بازدید و گشت های مشترکی که داشتیم، بالغ بر ۱۰۰ واحد صنفی توسط تیم بازرسی ویژه پایش شد.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: طی این مدت برای بالغ بر ۲۰ واحد صنفی که تخلف داشتند پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد و بالغ بر ۱۰ واحد صنفی در محل و با حضور قاضی تعزیرات پلمب شدند.
باقری گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال بیشترین تخلفاتی که در مرکز استان و شهرستان ها رخ داده بود، عدم توجه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده که به جد برخورد کردیم.
وی افزود: برای رعایت حال مصرف کنندگان، سهمیه آرد واحدهای صنفی نانوایی که پروتکل های بهداشتی، وزن چانه، قیمت مصوب نان و کیفیت نان را لحاظ نکرده بودند را قطع کردیم و این قطع سهمیه آرد منوط به تصمیماتی است که کارگروه آرد و نان شهرستان مربوطه برای برقراری مجدد سهمیه آرد خواهند گرفت.
به گزارش ایسنا، معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: مردم می توانند به عنوان بازرسان افتخاری با سامانه ارتباطی ۱۲۴ بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و سامانه ارتباطی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی تماس گرفته و تخلف صنفی را گزارش دهند تا بازسان صنفی سریعا در محل حاضر شده و با تخلف صنفی که محرز شد، برخورد قانونی اعمال شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی صنعت معدن و تجارت تعزيرات حكومتي بازرسی از واحد صنفی پلمب كهگيلويه و بويراحمد معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد معاون سازمان صنعت تعزیرات حکومتی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین ‌اجتماعی استان گفت: بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور با همکاری هیئت کوهنوردی استان در سی سخت برگزارشد.

رسول چراغ سحرافزود: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

چراغ سحر هدف از برگزاری این المپیاد را، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان دانست واضافه کرد این المپیادبا صعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا برگزارشد.

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند