Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار معصوم بیگی، در مراسم رونمایی از مرکز جدید مانیتورینگ پلیس راه آهن کشور، افزود: در حال حاضر نقاط حادثه خیز ریلی در ۱۰ استان کشور توسط ۴۰۰ دوربین به صورت آنلاین و متمرکز توسط مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه آهن کشور و ۱۶۰۰ دوربین به صورت غیر متمرکز توسط سایر یگان ها پایش و مورد رصد دایمی هستند تا از بروز هر گونه ناامنی احتمالی و وقوع جرائم جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار معصوم بیگی از اهتمام حداکثری، دلسوزانه و مومنانه شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در ارتقای ظرفیت مرکز مانیتورینگ پلیس راه آهن کشور قدردانی کرد و گفت: همکاری بین بخشی به خصوص در این شرایط نسبتا سخت اقتصادی نشانگر اتحاد سازمان ها و بیانگر این مهم است که اگر عزم و اراده و همت جمعی در کار باشد، هیچ مشکلی نمی تواند مانع پیشرفت شود.

وی  با اشاره به دو راهبرد و مطالبه فرمانده معظم کل قوا از نیروی انتظامی، اظهار داشت: وجه تمایز پلیس ایران با سایر پلیس‌های جهان، برخورداری توامان از دو ویژگی مهربانی و اقتدار است، چرا که اغلب نیروهای مسلح در جهان صرفا جنبه مقتدر بودن را در نیروهای خود پرورش داده اند.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه پیام تبریک رهبری به مناسبت هفته ناجا موید مردمی بودن پلیس و پیشگامی در مولفه های اقتدار و مهربانی است، ادامه داد: پلیس نظام اسلامی به معنی واقعی کلمه از درون مردم و خدمتگزار آنها است و این پیام معظم له تائید این مهم است که نیروی انتظامی به واسطه برخورداری از فرماندهان و مدیران توانمند و کارکنان جان برکف توانسته است در مسیری که معظم له برای پلیس ترسیم کرده اند؛ یعنی برخورد مقتدرانه با متخلفان و مجرمان و رافت و مهربانی با آحاد مردم گام بردارد.

رییس پلیس پیشگیری ناجا خاطرنشان کرد: در حال حاضر پلیس ایران توانسته است مولفه اقتدار را در پاسخگویی به موقع به مطالبات مردم، برخورداری از تجهیزات مدرن و به روز، استفاده از فناوری های نوین و هوشمند، آموزش و تربیت نیروی انسانی حرفه ای، کارآمد و چابک معرفی و اثبات کند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به وجوه تمایز بین قدرت و اقتدار، تصریح کرد: پلیس ایران در نظام اسلامی به دنبال اقتدار است، اقتداری که مهربانی، جان برکف بودن، ایثار و از خودگذشتگی برای امنیت و آسایش مردم در آن موج می زند.

ارشد ترین مقام پلیس پیشگیری با بیان اینکه باب شهادت در نیروی انتظامی باز است، گفت: اگر امروز مردم در هر کوی و برزن و در هر ساعت از شبانه روز در آرامش هستند، دلیل آن ایثارگری های کارکنان نیروی انتظامی است و به یقین می توان گفت چشمان بیدار و هوشیار کارکنان سخت کوش این نیرو شبانه روز از امنیت مردم دفاع می کنند.

سردار معصوم بیگی اظهار امیدواری کرد: خداوند متعال به همه کارکنان صدیق نظام اسلامی توفیق عطا فرماید تا خدمتگزار بی منت برای مردم باشیم.

در خاتمه این مراسم سردار معصوم بیگی لوح تقدیر توشیح شده از سوی سردار فرمانده ناجا را به مهندس "سعید رسولی" معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی به دلیل همکاری بی شائبه در ارتقای ظرفیت مرکز مانیتورینگ پلیس راه آهن کشور و همکاران وی اهدا کرد.

 مراسم رونمایی از مرکز جدید مانیتورینگ پلیس راه آهن کشور با حضور سردار "مهدی معصوم بیگی" رییس پلیس پیشگیری ناجا، دکتر "سعید رسولی" معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

برچسب‌ها پلیس پیشگیری ناجا شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی پروندهٔ خبری همراه با نیروی انتظامی؛ برای امنیت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس پیشگیری ناجا شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی پلیس پیشگیری ناجا شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی اخبار کنکور مانیتورینگ پلیس راه آهن کشور راه آهن جمهوری اسلامی سردار معصوم بیگی نیروی انتظامی پلیس پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد یزدی در خانه اش

به گزارش تابناک، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر  مرگ  مشکوک فردی در یکی از محلات قدیمی شهر  یزد  بلافاصله ماموران پلیس و بازپرس ویژه  قتل در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با بررسی های لازم و اعلام  پزشکی قانونی  مبنی بر خفگی و قتل مرد ۵۷ ساله یزدی در منزلش؛ کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی استان یزد شناسایی و دستگیری قاتل را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: کارآگاهان پلیس با کار فنی و اطلاعاتی گسترده، قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند.

سردار بهدانی فرد خاطرنشان کرد: متهم ۴۳ ساله یزدی در بازجویی های انجام شده پس از اعتراف به قتل، انگیزه خود را اختلافات شخصی بیان کرد و تحویل دادسرا شد.

منبع: رکنا

دیگر خبرها

  • انسداد مرزهای شرقی غرور مردم و کشور را به دنبال دارد
  • عامل شرارت و تیراندازی در عنبرآباد زمین گیر شد
  • تداوم افشاگری‌ها علیه قالیباف/ بیگی: جماعتی از سازمان میادین میوه و تره‌بار، تاکسیرانی، بهشت‌زهرا، اتوبوسرانی و... وارد مجلس شده‌ و پست گرفتند
  • کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب
  • طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است
  • تشکیل زنجیره انسانی مردم کرمان در حمایت از طرح نور پلیس
  • قتل مرد یزدی در خانه اش
  • ۷ شهرداری استان اردبیل ارتقای درجه پیدا کرد
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد