Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر عیسی بابایی بعد از ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح واحدهای مسکونی بازسازی شده از سیل ویژه مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: دو هزار و ۵۴۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در سیل متحمل خسارت ۱۰۰ درصد شد که با همکاری همه نهادها بازسازی شد.

وی افزود: همچنین چهار هزار و ۹۷۰ واحد مسکونی نیازمند تعمیرات بود که در سال گذشته انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی ادامه داد: برای احداث و مرمت واحدهای مددجویان با همکاری بنیاد مسکن و کمیته امداد حدود ۲۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در حادثه سیل بیش از ۱۱ هزار خانوار کمیته امداد متاثر از سیل شدند و پنج هزار نفر هم با توجه به شرایط سیل تحت پوشش قرار گرفتند.

وی از مساعدت ملی در خصوص هزینه های جابجایی و تخریب و تسهیل گری اداری خبرداد و افزود: پرونده کمیته امداد جزو اولین پرونده‌های بودند که تکمیل شدند.

کد خبر 5054338

منبع: مهر

کلیدواژه: گنبدکاووس سید محمد حسینی بنیاد مسکن گلستان ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا مشهد کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: برای ساخت این مدرسه ۶ میلیارد تومان هزینه از آورده خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان هزینه شده است.

ابراهیم مرادی گفت: مساحت این مدرسه ۴۲۰ متر مربع است.

وی افزود: با اضافه شدن این ۶ کلاس بخشی از نیاز دانش آموزان ابتدایی شهرک بهاران بر طرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود