Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای عالی استان‌ها از اجرا و پیگیری طرح جامع یکپارچگی مدیریت شهری از مجلس خبر داد و گفت: اخیراً ۱۵ تفاهم‌نامه‌ برای تسریع در حل مشکلات مردم با دستگاه‌ها منعقد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج ، علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها کشور ظهر امروز در بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه «بروکراسی‌های اداری، نامه‌نگاری‌های بیش از حد و تکرار چرخش در ادارات و دستگاه‌ها» از جمله مشکلات اساسی در کشور است، اظهار داشت: طرح این اظهارات که معضلات قابل حل نیست، خلاف واقعیت بوده چراکه می‌توان رفع دغدغه‌ها از ظرفیت‌های متعدد استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با با بیان اینکه شورای عالی استان‌ها به‌عنوان شورای فرادستی، ترکیبی از شوراهای مختلف کشور و این ظرفیت بسیار خوبی برای حل مشکلات است، گفت: باید همه با هم در دست هم داده و زمینه رفع دغدغه‌های مردم را فراهم کنیم چراکه در برابر مطالبات مردم مسئول هستیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها از اجرا و پیگیری طرح جامع یکپارچگی مدیریت شهری از مجلس خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح عملاً بروکراسی‌های اداری حذف و بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد کما اینکه با اتحاد و انسجام می‌توان گره‌ای از مشکلات مردم باز کرد.

وی با بیان اینکه شورای عالی استان‌ها 15 تفاهم‌نامه‌ در جهت تسریع در حل مشکلات با دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف منعقد کرده است، افزود: 125 هزار و 992 نفر عضو شورای شهر و روستا، یکهزار و 348 شهردار و 37 هزار و 800 دهیار در سطح کشور یک لشکر و ظرفیت بزرگی‌ است که نباید خود را دست کم بگیریم.

مدیرکل امور شوراها و شهرداری‌های وزارت کشور: شوراها برای حل مشکلات مردم راهکار ارائه بدهند استاندار کردستان: شوراها و شهرداری‌ها برای رفع عقب‌ماندگی‌های کردستان به دولت کمک کنند

احمدی با بیان اینکه ماهیانه 600 میلیون تومان بابت حقوق کارکنان دبیرخانه‌های شوراها در سطح استان‌ها واریز می‌شود، ادامه داد: علاوه‌بر این، 30 ساعت حق‌الجلسه شورای استان‌ها هم پرداخت شده و در ماه آینده مبالغ دیگری هم واریز خواهد شد.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه 10 ساله میان شورای عالی استان‌ها و سازمان برنامه و بودجه خبر داد و افزود: در این تفاهم‌نامه نقش کلیدی شوراها در تدوین برنامه و بودجه کشور بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه امروزه تمام دستگاه‌ها مکاتبات نمایندگان شورای عالی استان‌ها را مانند نمایندگان مردم در مجلس را پاسخ می‌دهند، ابراز کرد: برای 40 نفر از نمایندگان مجلس در شورای عالی استان‌ها حکم صادر شده تا بتوانیم از ظرفیت آنها برای پیشبرد اهداف کشور بهره ببریم، بنابراین انتظار می‌رود از ظرفیت این افراد در جهت حل مشکلات مردم استفاده شود.

احمدی با بیان اینکه کردستان یکی از دریچه‌های مهم امنیت کشور است، گفت: اگر امروز در سراسر کشور با امنیت زندگی کرده، یکی از مؤلفه‌های آن حضور و نقش‌آفرینی دلیرمردان کردستان است.

انتهای پیام/481/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس شورای عالی استان ها حل مشکلات مردم تفاهم نامه دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • با تعامل و همکاری از فرصت باقیمانده استفاده کنیم
  • انعقاد تفاهم نامه علمی بین دانشگاه علوم پزشکی یزد و اندونزی
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده