Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبرایی با اشاره به لزوم اجرای تصمیمات ستادملی کرونا توسط مدیریت کشور عنوان کرد: به نظر می رسد می توان تصمیم های بهتری را برای کنترل بیماری گرفت و به نظر می رسد اقبال کافی به نظریه های علمی در تصمیم گیری های ستاد کرونا داده نشده است و کاستی هایی در این حوزه به چشم می آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علیجان تبرایی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما با اشاره به پیک سوم ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: در موج سوم بحث جهش مطرح می شود با اینکه انتظار داشتیم جهش های زیادی داشته باشد اما درحال حاضر جهش های کوید19 تنبل است و جهش جدی که در بیماری زایی تاثیر گذار باشد ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس انجمن ویروس شناسی ایران با بیان اینکه این جهش ها بر ایجاد موج ها تاثیر گذار نبوده، خاطرنشان کرد: به جهت آن که رفتارهای ما تغییر کرده و جامعه از فاصله اجتماعی فاصله گرفته تغییراتی را مشاهده می کنیم اما متوسط مرگ همان 70 سال است و کسانی که بیماری زمینه ای دارند بیشتر در معرض آسیب هستند.

وی افزود: چیزی که بیشتر باید بر روی آن تمرکز شود این است که مردم به فکر سلامت خود باشند . پروتکل هایی از قبیل ماسک زدن و عدم مشارکت در برنامه های اجتماعی را رعایت کنند.

تبرایی با اشاره به لزوم اجرای تصمیمات ستادملی کرونا توسط مدیریت کشور عنوان کرد: به نظر می رسد می توان تصمیم های بهتری را برای کنترل بیماری گرفت و به نظر می رسد اقبال کافی به نظریه های علمی در تصمیم گیری های ستاد کرونا داده نشده است و کاستی هایی در این حوزه به چشم می آید.

رییس انجمن ویروس شناسی ایران اذعان کرد: اگر همین مصوباتی که داریم همه مردم و گروه ها رعایت کنند وضعیت ما از چیزی که در آن قرار داریم بهتر می شود.

وی ادامه داد: ارزیابی مشخصی از آینده نمی توان داشت این ویروس همچنان ناشناخته است و نمی توان برنامه دارویی مشخصی داشته باشیم چرا که ویروس بر اساس برنامه های ما حرکت نمی کند.

تبرایی بیان کرد: زمانی که مردم پروتکل ها را رعایت نکنند انرژی زیادی از گروه های علمی صرف کارهای اجرایی می شود اما با رعایت پروتکل ها می توانند بخش های علمی را در مسیر کشف دارو و درمان های این ویروس قرار دهند.

وی گفت: این روزها گلستان به واسطه رفتار مردم شرایط بهتری دارد اما در شرق استان به تدریج موارد مثبت بیشتر می شود که به معنای آن است مردم فاصله گذاری ها را رعایت نمی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نظر می رسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق

اولین نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور برگزار گردید.

این نشست با حضور دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، دکتر اسلام کریمی رئیس هیئت مدیره، مدیران و روسای ستادی و با حضور وبیناری همکاران مناطق ۳۲ گانه کشور در محل سالن جلسات شهدای سلامت ستاد مرکز این صندوق برگزار گردید.


در ابتدا دکتر محمود تبریزی ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد گذشته به ارائه گزارش از وضعیت صندوق پرداخته و از زحمات کلیه کارکنان این صندوق در ستاد و مناطق تشکر کردند.
سپس دکتر اسلام کریمی به بیان نکاتی در رابطه با اهمیت نیروی انسانی در سازمان‌ها پرداختند.

در انتها همکاران استان‌ها به صورت وبیناری و برخط با مدیرعامل به پرسش و پاسخ پیرامون برنامه‌های آتی صندوق پرداختند و همچنین از زحمات همکارانی که در برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حضور داشتند تقدیر و تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده
  • برگزاری مجدد کنکور در یک منطقه متاثر از وقوع سیل
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد