Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:50:05 GMT

عبدیان: دیگر نقشی در نقل و انتقالات استقلال ندارم!

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۸۶۷۷

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با انتشار یک استوری اعتراضی از نقل و انتقالات این تیم کنار کشید.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که از چندی قبل از سوی هیات مدیره مسئولیت یافته بود تا در نقل و انتقالات کمک حال احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه باشد، امروز از این سمت انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدیان با انتشار یک استوری اعتراضی نسبت به رفتارهای احمد مددی انصراف خود از داشتن نقش در نقل و انتقالات اعلام کرد. او در صفحه مجازی خودش نوشته است: «با تشکر از اعتماد و حمایت هیات مدیره محترم و جناب آقای فکری از اینجانب بابت مذاکره با بازیکنان جدید و تمدید قرارداد بازیکنان فعلی(بعلت عدم همکاری و ایجاد مشکلاتی از سمت سرپرست باشگاه) از این لحظه بنده هیچ مسئولیتی در امور نقل و انتقالات بازیکنان نخواهم داشت و کلیه امور و اتفاقات بعهده سرپرست باشگاه خواهد بود.»

 

 

 


به نظر می رسد بار دیگر اختلافات میان مدیران باشگاه استقلال بالا گرفته و باید دید در روزهای سخت پیش رو چه اتفاقاتی را شاهد خواهیم بود.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران نقل و انتقالات هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام