Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر پنج شنبه در آئین تودیع و معارفه امام جمعه لالجین با تقدیر از زحمات حجت الاسلام سیفی و معرفی حجت الاسلام محققی به عنوان امام جمعه این شهر اظهار کرد: راه دستیابی به موفقیت در حرکت به سمت یک هدف مشخص، وجود وحدت است.

وی افزود: اینکه خداوند در قرآن و پیامبر گرامی اسلام بر تعاون، همکاری و وحدت افراد تاکید دارند، نشان دهنده اهمیت این موضوع در تحقق اهداف موجود در آن مسیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اختلاف سلیقه و تفاوت در برداشت‌ها، همه جا وجود دارد، مطرح کرد: بنای همه ما حرکت به سمت یک هدف واحد است و آن نیز خدمت به اسلام، فرهنگ و حفظ ارزش‌ها و هنجارها است.

وی با گلایه از اینکه آن طور که باید شهر جهانی لالجین به جهانیان معرفی نشده است، گفت: لازمه شهر جهانی این است که باید در آن جهانی هم اندیشیده شود و لذا همه مسئولان و مدیران شهر لالجین باید با همت در این راه، لالجین را در سطح جهانی معرفی کنند.

آیت الله شعبانی با اشاره به حضور حجت الاسلام محققی در لالجین، مطرح کرد: از همه مسئولان، روحانیون و گروه‌های این شهر می‌خواهم که به قصد قربت در کنار امام جمعه جدید این شهر باشند و در سایه وحدت به دنبال تحقق اهداف موجود باشند.

کد خبر 5054380

منبع: مهر

کلیدواژه: حبیب الله شعبانی موثقی وحدت اسلامی امام جمعه همدان ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش‌بس کوتاه نمی‌آییم

به گزارش قدس آنلاین، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اظهارات آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا و تلاش وی را برای اینکه جنبش حماس را مسئول عدم دستیابی به توافق معرفی کند، محکوم می‌کنیم.

این بیانیه افزود: اظهارات بلینکن هیچ  ارتباطی با واقعیت ندارد و مغایر با حقیقتی است که تأکید می‌کند حماس بارها برای تسهیل دستیابی به توافق انعطاف‌پذیری از خود نشان داده است.

حماس در این بیانیه تأکید کرد: همچنان بر خواسته‌های خود (شروط) تأکید می‌کنیم که شامل آتش‌بس دائمی، عقب‌نشینی نظامیان رژیم اشغالگر و بازگشت آوارگان به منازلشان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پاکستان: سفر آیت‌الله رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • دستیابی به دانش فنی نسل جدید دستگاه طیف سنجی لیزری
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • علی‌اف: دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا نوامبر ممکن است
  • میانجیگری خود را مورد ارزیابی مجدد قرار می‌دهیم
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش‌بس کوتاه نمی‌آییم