Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@23:29:25 GMT

طرز تهیه چیز کیک با شکلات تلخ

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۸۷۸۰

طرز تهیه چیز کیک با شکلات تلخ

مواد لازم ویفر شکلاتی   ۲۴ عدد شکر   ۱ قاشق غذا خوری شکلات (شکلات تلخ ۷۰ ٪)   ۲۷۰ گرم پنیر خامه ای (در دمای اتاق)   ۹۰۰ گرم شکر   ۲۸۰ گرم کره (آب شده)   ۵۵ گرم پودر کاکائو   ۳۰ گرم تخم مرغ   ۴ عدد خامه‏ (پر چرب)   ۱۷۵ گرم شکلات (شکلات تلخ ۷۰ ٪)   ۱۷۰ گرم شکر   ۱ قاشق غذا خوری طرز تهیه فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد (۳۵۰ درجه فارنهایت) گرم کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قالب کیک (۲۲.۵ سانتیمتر قطر) را با کره چرب کنید.   ویفر ها را داخل دستگاه بریزید و خیلی ریز پودر کنید و بعد با ۱ قاشق غذاخوری شکر مخلوط کنید سپس ۵۵ گرم کره آب شده را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.   مخلوط را داخل قالب قرار دهید و به ته قالب فشار دهید و به مدت ۵ دقیقه داخل فر قرار دهید تا اینکه فقط مواد ته قالب شکل بگیرد و بعد آن را در جای خنک قرار دهید یا بگذارید در دمای معمولی فر خنک شود.   طرز تهیه مواد داخل کیک:   ۲۷۰ گرم شکلات خرد شده را داخل کاسه قرار دهید و کاسه را روی قابلمه در حال جوش قرار دهید و آن را هم بزنید تا اینکه شکلات آب شود و صاف شود.   کاسه را از روی آب جوش بردارید و بگذارید شکلات ولرم شود ولی سفت نشود.   پنیر خامه ای، ۲۸۰ گرم + ۲ قاشق غذاخوری شکر و پودر کاکائو را داخل دستگاه مخلوط قرار دهید و مخلوط کنید و بعد تخم مرغ را اضافه کنید و مخلوط کنید و بعد با شکلات ولرم مخلوط کنید و مخلوط شکلات را روی کیک ویفری بریزید و روی آن را صاف کنید   به مدت یک ساعت داخل فر قرار دهید و بعد با یک چاقوی تیز از قالب جدا کنید و بگذارید تمام شب خنک شود.   طرز تهیه مواد روی کیک:   خامه، ۱۷۰ گرم شکلات و ۱ قاشق غذاخوری شکر را داخل یک قابلمه متوسط بریزید و مخلوط کنید روی حرارت ملایم قرار دهید تا یکدست شوند و بعد بگذارید آرام خنک شود.   سپس آن را وسط چیز کیک بریزید و با فاصله ۱.۵ سانتیمتر از لبه های کیک روی کیک پخش کنید و به مدت یک ساعت داخل یخچال قرار دهید.   کیک را به یک بشقاب انتقال دهید و مقداری شکلات رنده را روی آن بریزید و قبل از سرو به مدت دو ساعت در دمای معمولی اتاق قرار دهید.   منبع: پاپیون

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طرز تهیه چیز کیک شکلات تلخ چیزکیک سبک زندگی پارسی خبر قرار دهید مخلوط کنید طرز تهیه ۱ قاشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بولگاری و نازک ترین ساعت مچی مکانیکی جهان‌/ چرخ دنده ها را چطور داخل آن جای داده اند؟! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • علت چرخش مچ پا چیست؟
  • فیلم| واکنش متفاوت مردم نسبت به تست شکلات اسرائیلی!
  • کتف و بال مرغ را با این روش ویژه سوخاری کنید
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • فیلم | واکنش متفاوت مردم نسبت به تست شکلات اسرائیلی!
  • بولگاری و نازک ترین ساعت مچی مکانیکی جهان‌/ چرخ دنده ها را چطور داخل آن جای داده اند؟! (عکس)
  • شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • خوردن این غذا‌ها در شب باعث سوزش معده می‌شود
  • ۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است
  • کاکائو معضل جهانی شد!