Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@09:44:48 GMT

نتایج نهایی دکتری اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۸۹۴۰

نتایج نهایی دکتری اعلام شد

نتایج نهایی پذیرفته شدگان دکتری سال ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش ایسنا، نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال ۹۹ به صورت کارنامه تنظیم شده و این کارنامه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس است.

آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور صبح پنجشنبه، ۹ مردادماه ۹۹ برگزار شد و تعداد ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ داوطلب ثبت نام کرده بودند که ۷۰ درصد در جلسه آزمون حاضر بودند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، از میان حاضران در جلسه آزمون تعداد ۱۱۶ هزار و ۴۰ نفر در آزمون دکتری ۹۹ مجاز شدند و پس از اتمام فرآیند انتخاب رشته تعداد ۸۷ هزار و ۴۴۵ نفر نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کردند در نهایت سامی ۴۱ هزار و ۳۶۲ نفر برای فرآیند مصاحبه به دانشگاه‌ها معرفی شده است.

همچنین ظرفیت پذیرش مقطع دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ در دانشگاه‌های دولتی ۱۳ هزار و ۹۸۱ نفر و در دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۱۰ هزار نفر اعلام شده است.

مردان بیشترین آمار قبولی های دکتری سال ۹۹
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از پذیرش بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دکتری سال ۹۹ خبر داد و گفت: مردان بیشترین پذیرفته شدگان این آزمون هستند.

فاطمه زرین آمیزی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به تشریح آمار پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در سال ۹۹ پرداخت و گفت: ۵۴۷۶ هزار نفر از پذیرفته شدگان آزمون دکتری سال ۹۹ زن و ۷۰۰۹ نفر نیز مرد هستند و در مجموع ۱۲ هزار و ۴۸۵ نفر از این آزمون پذیرفته شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: از تعداد ۱۲ هزار و ۴۸۵ داوطلب پذیرفته شده دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، تعداد ۹۰۰۳ نفر آنها در دوره روزانه، ۱۷۴۴ نفر در دوره شبانه یا نوبت دوم، ۲۹۳ نفر در پیام نور و ۵۲۵ نفر غیر انتفاعی و ۹۲۰ نفر نیز در پردیس های خودگردان پذیرفته شده اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال ۹۹ به صورت کارنامه تنظیم شده و این کارنامه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس است.

زرین آمیزی تاکید کرد: نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد اسلامی نیز متعاقبا اعلام خواهد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار پرسپولیس کنکور دکتری اعلام نتایج دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سازمان سنجش آموزش کشور پذیرفته شدگان دکتری سال ۹۹ نتایج نهایی آزمون دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات

به گزارش صدای ایران از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.


وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.


مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.


وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳