Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به انعقاد تفاهم نامه تامین ۱۷۰هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت مسکن و شهر سازی در قالب طرح اقدام ملی برای تامین مسکن، اظهار کرد: اولویت اجرای این طرح با زنان سرپرست خانواده و زوجین فرهنگی بوده است که پس از اعلام فراخوان ۳۱۰هزار فرهنگی در سامانه ثبت نام کردند که ۷۵هزار نفر از ثبت نام کنندگان توسط وزارت مسکن و شهرسازی واجد شرایط تشخیص داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، با حضور رئیس جمهور و وزرای آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی عملیات خشت گذاری۳۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن آغاز شد.

محسن حاجی میرزایی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه تامین ۱۷۰هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت مسکن و شهر سازی در قالب طرح اقدام ملی برای تامین مسکن، اظهار کرد: اولویت اجرای این طرح با زنان سرپرست خانواده، زوجین فرهنگی بوده است که پس از اعلام فراخوان ۳۱۰هزار فرهنگی در سامانه ثبت نام کردند  که ۷۵هزار نفر از ثبت نام کنندگان توسط وزارت مسکن و شهرسازی واجد شرایط تشخیص داده شدند.

وی افزود: فاز اول عملیات خشت گذاری ۱۳هزار واحد مسکونی فرهنگیان در اردیبهشت ماه سال جاری با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و امروز نیز عملیات خشت گذاری ۳۰هزار واحد مسکونی در ۱۸استان و ۶۶شهر آغاز می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برای این طرح تامین مالی برای حمایت از فرهنگیان در نظر گرفته‌ایم، اظهار کرد: با همکاری بانک ملی ایران ۴هزار میلیارد تومان با سود ۱۲درصد در اختیار فرهنگیان به عنوان آورده  فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شایان ذکر است؛ صبح امروز آیین بهره برداری از پروژه اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهور و وزرای آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی و به طور ویدیو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش مسکن فرهنگیان واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن آموزش و پرورش مسکن و شهرسازی وزارت مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه وشهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده است، گفت: طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح انجام شده و به زودی روند ساخت این واحدها آغاز می شود.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد:  بخش عمده ای از پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق تفاهم نامه و به صورت مشارکتی  ساخته می شود و بخش دیگه ای از پروژه ها هم به در قالب تفاهم نامه ساخته می شود که با اعطای زمین ازسوی  دستگاه ها مسکن برای متقاضیان ساخته می شود.

وی توضیح داد: پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی