Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داوود گرشاسبی فرماندار ویژه مرند عصر امروز در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مرند ابراز داشت: اتحادیه غله و اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان مسئول رسیدگی به مشکلات آرد و نان هستند.

وی افزود: کم فروشی و گرانفروشی، عدم رعایت ساعت پخت مهمترین مشکلات نانوایان شهرستان مرند است که این موارد و عدم نظارت دقیق عامل قاچاق نان و آرد در شهرستان مرند شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: برخی نانوایان روی شیشه مغازه خود نصب کرده‌اند که به علت عدم اختصاص سهمیه آرد تعطیل هستند اما چنین چیزی صحت ندارد و اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان نیز با آنان برخورد نمی‌کنند.

فرماندار ویژه مرند با اتمام حجت به نانوایان متخلف خطاب به اتاق اصناف عنوان کرد: حدود ۸۰ متقاضی جدید نانوایی داریم یا خودتان وضع را اصلاح کنید یا در نانوایی‌ها از نیروهای بسیج کمک می‌گیریم و حقوق آنها را نیز از نانوایان متخلف اخذ خواهیم کرد و اگر نتیجه نگرفتیم پروانه متخلفان را باطل می‌کنیم.

گرشاسبی تصریح کرد: هیچ اتفاق و یا کاهش سهمیه در حوزه آرد و نان این شهرستان نیفتاده اما اگر دزدی شده یا کم کاری صورت گرفته از طرف اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان باید مورد رسیدگی و نظارت دقیق قرار گیرد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: نانوا چرا باید به مردم بگوید سهمیه‌ام کم شده است. برای سودجویی بیشتر ملت را با دولت درگیر می‌کنند اگر هر نانوای لواش پزی که نمی‌تواند نان بپزد کنار برود تا از متقاضیان جدید استفاده کنیم.

فرماندار ویژه مرند تاکید کرد: با کسی تعارف نداریم اگر مجبور شویم پروانه ۸۰ نانوا را باطل می‌کنیم، برخی نانوایان علیه دولت و حاکمیت شورش ایجاد می‌کنند ما به شدت با آنها برخورد می‌کنیم.

وی خطاب به اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان شهرستان ابراز داشت: تاکنون با کدام یک از نانوایان متخلف برخورد شده اگر برخوردی صورت گرفته چرا به مردم اعلام نشده است.

فرماندار ویژه مرند با اشاره به اینکه باید ایراد چرخه تولید و عرضه آرد و نان را اصلاح کرد گفت: استاندارد نانوایی‌ها در شهرستان مرند بالاتر از میانگین استانی و کشوری است اما چرا باید در این شهرستان شاهد کمبود نان باشیم در حالی که در این شهرستان به ازای هر ۵۰۰ نفر یک نانوایی فعالیت می‌کند.

گفتنی است؛ شایعه کمبود آرد و نان موجب ازدحام جمعیت و شلوغی مقابل نانوایی‌های شهرستان مرند شده است.

کد خبر 5054405

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان شرقی نانوایی ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا مشهد اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان فرماندار ویژه مرند نانوایان متخلف شهرستان مرند آرد و نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: محمد آئینی که با هدف شرکت در ستاد بازآفرینی شهری پایدار آذربایجان‌شرقی به این استان سفر کرده است در این سفر از آخرین وضعیت پروژه‌های بازآفرینی شهر تبریز نیز بازدید کرد.

وی در این بازدیدها خاطرنشان کرد: تبریز و استان آذربایجان شرقی در حوزه بازآفرینی شهری از استان های سرآمد کشور بوده و می تواند الگویی برای سایر کلانشهرها محسوب شود.

او یادآور شد: موفقیت طرح‌های بازآفرینی شهری همچون مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب به مدد همراهی و همدلی مدیران شهری و استانی امکان پذیر شده است.

بازدید از پروژه بازآفرینی شهری در شهرک جوانان، احیای میدان تاریخی صاحب آباد، سکونتگاه غیررسمی حاشیه اتوبان پاسداران و همچنین پروژه‌های نوسازی مردمی و پروژه‌های بازآفرینی پیرامون مسجد کبود و میدان شهید بهشتی شهر تبریز از جمله برنامه‌های معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر یک روزه به استان آذربایجان شرقی بود.

محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز نیز که در این بازدیدها معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کرد در خصوص آخرین وضعیت پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب اظهار کرد: طول مسیرگشایی هزار و ۸۰۰ متر بود و در مجموع ۷۵۰ ملک در این پروژه نیازمند تملک است.

وی از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی این پروژه مهم شهری خبر داد و افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام یافته مقرر شده این پروژه امسال به اتمام رسیده و به مسیر ایده لو متصل شود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز همچنین اظهار کرد: این پروژه در حوزه منطقه ۱۰ تبریز توسط شهرداری منطقه یک در حال اجرا بوده و تا کنون ۱۰هزار میلیارد ریال برای تملک در این پروژه هزینه شده است.

وی ادامه داد: پروژه بزرگ مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب موسوم به پروژه ملی طرح نجات تبریز با هدف بازگشایی، تعریض معابر و تسهیل تردد عبوری ساکنان و رفع ترافیک شهری در سه فاز به طور همزمان اجرا می شود.

عزتی اجرای پروژه‌های مسیرگشایی در بافت‌های حاشیه‌نشین و فرسوده شهر را از اولویت‌های شهرداری تبریز عنوان کرد و گفت: با همراهی شورای اسلامی شهر و نهادهای قضایی و همچنین تلاش‌های شهردار تبریز در حوزه بازآفرینی شهری اقدامات مهمی در این خصوص انجام یافته است.

 

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند