Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@03:47:35 GMT

تامین مسکن و جهیزیه برای ۵ هزار نیازمند استان فارس

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۹۲۳۷

تامین مسکن و جهیزیه برای ۵ هزار نیازمند استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد فارس، تفاهم نامه سه‌جانبه با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رسیدگی به امور محرومین و نیازمندان و توسعه و بسط خدمت رسانی به مستضعفان فی مابین استانداری، سپاه فجر و کمیته امداد فارس منعقد گردید.

بر اساس این تفاهم نامه، مناطق محروم استان شناشایی و در اولویت خدمت رسانی قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله مفاد دیگر این تفاهم نامه می توان به ساخت و احداث ۵۰۰۰ واحد مسکن، اهدا ۵۰۰۰ جهیزیه و تامین لوازم التحریر دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد فارس اشاره کرد.

استانداری فارس طبق این تفاهم نامه متعهد به تامین زمین مورد نیاز ساخت مسکن در شهرها و روستاهای سطح استان با بهره گیری از ظرفیت بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، شرکت عمران شهر جدید صدرا و سایر دستگاه‌های ذی ربط شد.

 فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به مفاد این تفاهم نامه گفت: بر اساس تفاهم نامه مذکور، سپاه فجر استان، متعهد به تامین ۵۰ درصد سهم مشارکت خود در تامین مسکن، جهیزیه و لوازم التحریر دانش آموزان شده است.

 سردار یدالله بوعلی بیان کرد: مشارکت با کمیته امداد فارس در جذب حامی، جذب کمک های مردمی در مراسمی همچون نیکوکاری و عاطفه ها، جمع آوری نذور و ... از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

مدیر کل امداد فارس نیز در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه با هدف کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنان امضا شده است.

محمد بذرافشان افزود: کمیته امداد فارس نیز همچون سپاه فجر استان، متعهد به مشارکت در 50 درصد سهم مشارکت خود در ساخت مسکن، جهیزیه و تامین لوازم التحریر دانش آموزان تحت حمایت است.

همچنین کمک به تامین مالی تسهیلات قرض الحسنه مورد نیاز مددجویان و بسیجیان، ارائه خدمات بهداشتی و سلامت به نیازمندان کمیته امداد با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی وابسته به سپاه فجر فارس و ... از دیگر تعهدات کمیته امداد در این تفاهم نامه سه جانبه است.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مقام معظم رهبری کمیته امداد دانش آموزان استاندار فارس عنایت الله رحیمی سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس شیراز جهیزیه کمیته امداد فارس تفاهم نامه سپاه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر اولویت اعتبارات دراستان بوشهر در سال جاری را تشریح کرد و گفت: امسال تمرکز بالایی بر روی مدرسه سازی و توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر داریم و تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور امضا شده که باید استفاده بهینه را ببریم.

به گزارش ایسنا، احمد محمدی زاده روز پنج شنبه در نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی عسلویه با بیان اینکه امسال در حوزه آموزش و پرورش اعم از سخت افزاری و نرم افزاری متمرکز هستیم اظهار داشت: تجهیز و افزایش امکانات و تجهیزات درمانی در ۱۰ شهرستان استان بوشهر نیز مورد تاکید است که در حوزه اعتباری استان لحاظ می‌شود.

وی با بیان اینکه راهداری نیز از دیگر اولویت های امسال استان بوشهر است افزود: در گذشته، آبادی‌ها در کنار آب ایجاد می‌شد ولی امروزه در کنار راه‌ها شاهد توسعه و عمران و آبادانی هستیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: توسعه راه های جنوب استان بویژه در محدوده عسلویه از اولویت هاست و چند پروژه راهسازی در عسلویه، اعتبار لازم را گرفته اند.

محمدی زاده تصریح کرد: در اعتبارات امسال، حوزه ورزش و جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است و طرح های این بخش تامین بودجه می شوند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه، سیتی آنژیو و رادیوتراپی در استان بوشهر نداریم گفت: امسال اعتبارات لازم برای خرید و راه اندازی این تجهیزات انجام شده که امیدوارم سطح کیفی خدمات درمانی افزایش یابد.

محمدی زاده با تاکید بر اهمیت افزایش منابع آب در استان نیز یادآور شد: آب نیاز اساسی استان در چند دهه اخیر است و در دو سال اخیر، طرح های مهمی در حوزه آبرسانی و آب شیرین کن و سدسازی و همچنین ساخت مخازن اجرا شد که امسال نیز در حوزه سدسازی و آب شیرین کن و شبکه آبرسانی اعتبارات خوبی جذب شده است.

استاندار بوشهر بر لزوم افزایش جذب نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی تاکید کرد و افزود: هیاتی به ریاست معاون سیاسی استاندار تشکیل و نحوه جذب نیروها در صنایع بویژه پتروشیمی ها را رصد و با هر گونه تخلف برخورد می کنند و در افزایش استخدام نیروهای بومی اهتمام می ورزند.

وی در ارتباط با تامین اعتبارات فرهنگی و اجتماعی عسلویه نیز اضافه کرد: امسال مجتمع فرهنگی و هنری عسلویه بعد از ۱۲ سال تکمیل می شود.

محمدی زاده با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد افزود: همچنین بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه از ۳۶ تخت به ۶۴ تخت افزایش می یابد که وزارت کار، اعتبار این طرح را تامین کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم