Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمانی با اشاره به میزان ابتلای بیماران استان یزد به ویروس کرونا گفت:‌ متاسفانه ۱۳۴ نفر از همشهریان را در مهرماه سال جاری به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « ابراهیم سلمانی» امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به نقش اقشار مختلف در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: امروز همه باید دست در دست هم بدهیم تا بتوانیم این ویروس را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد خاطرنشان کرد: خبرنگاران در این مدت برای کمک به ما تلاش کرده اند و امیدواریم با اطلاع رسانی درست بتوانیم در این مسیر موفق باشیم.

وی افزود: مهمترین چرخه ابتلای به این ویروس در خانواده ها است و امیدواریم مردم از این دورهمی ها بکاهند تا بتوانیم این موج را کنترل کنیم.

سلمانی بیان کرد: جمع های دوستانه به عنوان دومین کانون ابتلا در استان است که اگر این تجمع ها کمتر شود به مراتب شاهد کاهش ابتلا نیز خواهیم بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف و بازار با به خوبی شاهد هستیم اما در خانواده ها شاهد این رعایت ها نیستیم  و افراد در خانواده های خود توجهی به آن ندارند.

وی گفت: تاکنون سه موج از شیوع کرونا را در استان تجربه کرده ایم و در سومین موج آن قرار داریم که باید با رعایت ها شاهد کاهش آن باشیم.

سلمانی بیان کرد: ما در مهرماه 134 نفر مبتلای قطعی را از دست داده ایم و 4354 نفر نیز مبتلا داشته ایم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: استان یزد دارای بیش از ۳۱۰۰ تخت بیمارستانی داریم که اگر به کرونا اختصاص داده شود به بیماران دیگر کمتر خدمت رسانی می شود.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی یزد شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجونی برای کنترل ویروس در بدن (فیلم) راهکار‌هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن (موشن‌گرافی) آیا واکسن برای کرونا و ویروس های تنفسی کافی است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)